Programul Rabla pentru lenjerie intimă îi rușinează pe reşiţeni

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De o lună de zile a demarat programul Rabla pentru lenjerie intimă în oraşul de pe Bârzava, dar reşiţencele ezită să-şi lase desuurile în magazin în schimbul unei reduceri de 20 % la altele noi. Singurul magazin din Reşiţa în care a fost implementată această idee se află în zona Intim.

Magazinul este vizitat în special de doamne şi domnişoare. Majoritatea se amuză de afişul mare din vitrine, dar foarte puţine sunt cele care renunţă pe loc la bikini şi sutiene. “Programul Rabla pentru lenjerie intimă a demarat la începutul lunii august, dar să ştiţi că nu a prins aproape deloc la reşiţeni. Totul a fost redus la amuzament. Toată lumea era interesată să ştie ce fac cu produsul uzat, nicidecum de reducerea de 20 la sută”, se plânge patroana magazinului, Cristina Petre.

Un client la două zile
Produsele uzate sunt duse în fiecare seară la containerul de gunoi, nu se refolosesc şi nu se recomercializează. “Pur şi simplu ajutăm clientele să renunţe la un produs de care nu mai au nevoie în schimbul unei reduceri la un produs de calitate”, spune Cristina Petre. Slaviţa Pădinean este una din puţinele reşiţence care nu s-a sfiit să-şi lase lenjeria în coşul din magazin. “Este o idee super. Am apelat şi eu la acest program Rabla pentru lenjerie intimă. Eu am adus un costum de baie vechi şi l-am înlocuit cu unul nou chiar înainte de a pleca în concediu. Acum am revenit pentru că vreau să mai iau ceva”, a spus femeia.
    Patroana magazinului ştie de ce programul Rabla nu a avut efectul scontat la Reşiţa. “Am avut maximum 15 clineţi într-o lună care au apelat la programul Rabla, în timp ce, în oraşele mari vânzările au mers etraordinar. Cred că problemele financiare şi deschiderea pentru nou, care la noi nu există, sunt de vină. Şi cred că ţine un pic şi de educaţie”, mai spune Cristina Petre.
 

Reşiţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite