Reşiţa: Internet cu viteza melcului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Reşiţa: Internet cu viteza melcului
Reşiţa: Internet cu viteza melcului

Furnizorul serviciului susţine că toate problemele apar din cauza lucrărilor care se efectuează în această perioadă la fibra optică.

Dan Ulici este un reşiţean care locuieşte pe Bulevardul Muncii, la numărul 14. Bărbatul se plânge că, deşi, are cel mai scump abonament la internet, calitatea serviciului este jalnică.

“Stau peste şase minute să mi se încarce o pagină. Prima problemă am avut-o cu Internetul în urmă cu trei luni. Nici atunci nu au venit angajaţii de la RDS. De o săptămână sun zilnic la deranjamente, pentru că la ora actuală este foarte greu să navighez pe Internet. Pe lângă faptul că nu am primit niciun răspuns, angajaţii nu au venit să remedieze situaţia“, a spus Dan Ulici.

Ulici nu este singurul nemulţumit. Mulţi reşiţeni au făcut reclamaţii la Protecţia Consumatorului. Motivele sunt aceleaşi: viteza mică a Internetului şi lipsa de interes a angajaţiilor.

“Luni vin în Caraş-Severin ca să vedem exact care sunt problemele. Este o clauză prevăzută în contractul încheiat între firmă şi beneficiar, prin care firma se obligă ca, în caz de reparaţii, revizii sau alte lucrări în reţea, să nu perceapă bani de la populaţie. Sesizări pe această temă au fost multe, mai ales în Caraş”, a spus Răzvan Sabău, şef la Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor, cu sediul la Arad. Cu toate acestea, Dan Ulici a plătit inclusiv factura de pe luna august. “Nimeni nu citeşte contractul cap-coadă. Eu nici nu ştiam de clauza asta, luna aceasta am plătit 16 euro“, a spus bărbatul.

Reprezentanţii RDS refuză să explice

Problemele legate de trafic au început să apară mai ales în cartierul Govândari. Foarte mulţi reşiţeni şi-au făcut abonamente la cablu tv, telefonie şi internet, motiv pentru care reţeaua s-a supraîncărcat. Cele mai multe sesizări înregistrate la Protecţia Consumatorilor au fost făcute începând de anul trecut. Angajaţii firmei nu doresc să ofere o explicaţie normală. „RCS & RDS facturează serviciile oferite abonaţilor conform condiţiilor contractuale“,
a spus Cristina Nicoară, PR la RDS.

Reşiţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite