ÎNŞELĂCIUNI ADEVĂRATE: O ploieşteancă a fost păcălită cu 9.400 de lei prin telefon

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Înşelăciunile prin telefon devin tot mai dese Foto: Alex Policală
Înşelăciunile prin telefon devin tot mai dese Foto: Alex Policală

Angajata unei firme de telefonie din Ploieşti i-a dat unui necunoscut, de bunăvoie, coduri de reîncărcare a cartelelor, în valoare totală de 9.400 de lei, crezând că discută cu un angajat de la Relaţii cu Clienţii. Citiţi în continuare cum funcţionează înşelăciunea

Poliţiştii din Ploieşti au tras un nou semnal de alarmă cu privire la cazurile tot mai dese de înşelăciuni prin internet sau prin intermediul telefoanelor. Reprezentanţii IPJ au dezvăluit şi ultima formulă folosită pentru păcălirea celor naivi.

O ploieşteancă, angajată la o firmă de telefonie în municipiu, a fost contactată telefonic zilele trecute, de către o persoană care s-a recomandat ca fiind de la Departamentul Relaţii cu Clienţii, din cadrul unei companii care prestează servicii de încărcare electronică a cartelelor. Bărbatul care a sunat i-a solicitat codurile de reîncărcare a cartelelor pe care le avea expuse la vânzare, sub pretextul implementării acestora într-un soft nou. Vânzătoarea i-a citit toate codurile, însinte să realizeze că, de fapt, fusese păcălită. Tânăra s-a lămurit că nu urmează a fi implementat niciun sistem informatic nou, condurile de reâncărcare fiind transmise unei persoane necunoscute. Prejudiciul este evaluat la aproximativ 9.400 de lei.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe ploiesti@adevarul.ro!

Pentru ultimele noutăţi din Prahova, click pe poza de mai jos:

image
Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite