Ploieşti: Sute de locatari, debranşaţi de la apă rece

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Locatarii blocului 26 au rămas fără apă rece
Locatarii blocului 26 au rămas fără apă rece

Asociaţiile de proprietari au datorii de aproximativ 60.000 lei, iar prima firmă aflată în topul restanţierilor la plata apei reci este Compania de transport feroviar Bucureşti.

Asociaţiile de proprietari şi agenţii economici au datorii la Apa Nova Ploieşti de peste 290.000 de lei. Anul trecut, din cauza restanţelor, sute de ploieşteni şi zeci de firme au fost debranşaţi de la apă rece.

Unul dintre imobilele care a rămas recent fără apă rece este blocul 26, scările A şi B de pe strada General Eremia Grigorescu. Locatarii au acumulat datorii de sute de milioane de lei vechi la operator şi nu par dispuşi să-şi achite dările. “De pe cele două scări, există doar cinci familii care îşi plătesc întreţinerea la zi. Restul au datorii de 5.000, 4.000 lei şi nu vin să le achite. Există câteva familii şi cu situaţii financiare deosebite, dar nici cei care au bani nu plătesc. Ei plătesc apa, de exemplu, o dată sau de două ori pe an”, ne-a declarat administratorul blocului, Alina Colţ. Aceasta simte pe propia piele cum este să stai fără apă în casă, pentru că locuieşte în acelaşi bloc. “Mi-e şi ruşine să spun că nu am apă. Este foarte greu. Poate reuşesc să strâng bani să mai achităm din datorii ca să ne putem face şi noi o baie ca lumea”, a mai precizat Alina Colţ.

 Asociaţii cu datorii mari

Anul acesta, până în prezent, au rămas fără apă rece trei asociaţii de proprietari, trei privaţi şi şapte persoane fizice-

Printre asociaţiile care au datorii mari la operatorul de apă se mai numără blocul PT 8 Malu Rosu de pe strada Troienelor şi blocurile 57, 58 şi 59 de pe strada Domnişori.

Agenţii economici aflaţi în topul datornicilor la Apa Nova sunt  Compania de transport feroviar Bucuresti, Dorobantul SA şi Ubemar SA. Cuantumul datoriilor acestora se ridică la 125.738 lei. Reprezentanţii Apa Nova estimează că şi anul acesta vor fi datornici la plata apei reci, la fel ca în 2009.

Modalitate debranşare

Clienţii sunt debranşaţi de la reţeaua de alimentare cu apă şi de  canalizare, dacă au facturi neachitate mai vechi de 30 zile de la data  scadentă. Întâi se trimite o notificare scrisă, se aşteaptă primirea confirmării, dacă clientul nu plăteşte, Serviciul Clienţi  îl va informa telefonic. Dacă în termen de trei zile clientul nu-şi achită factura, se revine cu un al doilea telefon şi dacă nici de această dată,  clientul nu plăteşte, Apa Nova procedează la debranşarea acestuia.

Ploieşti



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite