Ploieşti: Silvia Pârvulescu te ajută să-ţi alegi parfumul potrivit

0
Publicat:
Ultima actualizare:

A fost învăţătoare în Brăila, iar de peste trei ani este beauty consultant la cea mai veche parfumerie din Ploieşti. 

Născută în Brăila, Silvia Pârvulescu duce dorul oraşului, dar, mai ales, al Dunării. "La Brăila, lumea era mai molcomă, pe când aici, oamenii par mereu grăbiţi, iar stilul de viaţă se apropie foarte mult de cel din Bucureşti, este mereu alert", a remarcat Silvia. A renunţat la postul de învăţătoare din oraşul natal pentru a urma facultatea în Ploieşti. L-a cunoscut pe soţul său şi nu a mai plecat din oraşul petrolului, unde s-a şi angajat ca beauty consultant la Ina Center, prima parfumerie deschisă în Ploieşti după Revoluţie. Cum a ajuns un contabil să fie consilier la un magazin de cosmetice explică tot Silvia: "Această meserie îmbină două lucruri care îmi plac foarte mult: comunicarea cu oamenii şi produsele de înfrumuseţare".

Într-un univers dominat de mirosuri condimentate, florale, fresh sau fructate, Silvia este "ghidul" în alegerea celei mai potrivite esenţe pentru fiecare persoană în parte. Pentru aceasta, a urmat numeroase cursuri şi seminarii despre produsele din parfumerie. "Sunt persoane fidele unui singur parfum toată viaţa şi sunt altele care le schimbă des, în funcţie de dispoziţie. Ca idee, trebuie făcută clar distincţia între un parfum de seară şi unul de zi, pentru că nu poţi mirosi la birou astfel încât să-i deranjezi pe ceilalţi printr-o aromă prea puternică. Noi încercăm să ajutăm orice client să-şi găsească nota olfactică care să-l reprezinte", spune Silvia Pârvulescu.

Soţii, cumpărători neinformaţi

Pregătirea în domeniu este foarte importantă chiar şi la recomandarea unei creme sau a unui produs de machiaj. "Trebuie să ştii să determini tipul de piele al fiecărui client sau culorile care îl avantajează. A-i vinde o cremă nepotrivită poate fi echivalentul unui dezastru", este perfecţionistă beauty consultant-ul. De aceea, mai spune că nu vinde parfumuri, ci încredere în sine şi nici produse de machiaj, ci frumuseţe. "Te simţi altfel când miroşi frumos sau eşti machiată într-un fel care ţi se potriveşte", a remarcat Silvia.

Pragul parfumeriei îl trec persoane din categorii sociale din cele mai diverse, diferenţa o face doar cantitatea. Persoanele cu bani mai puţini îşi iau un parfum pe an, dar de calitate, în timp ce ploieştenii cu portofele mai largi cumpără mai multe.

I se întâmplă des ca femeile să vină la magazin cu parfumurile cumpărate de soţi pentru că aceştia le-au ales pe criteriul "cam aşa miroase şi soţia mea", fără a şti marca şi, uneori, nici faptul că un parfum poate fi scos şi în ediţie de vară, mai uşoară, ceea ce îl face să fie cu totul altfel.

Există un trend al parfumurilor anul acesta?

S.P: Un parfum nu are vârstă şi nici nu poate fi la modă. Să spunem însă că o perioadă s-au purtat parfumurile tari, iar acum cele florale în special, dar nu există o regulă. Fiecare poartă ce îi place.

Care sunt cele mai căutate esenţe?

S.P: Dior rămâne eternul clasic şi în preferinţele ploieştenilor şi, de asemenea, fiind livrate în cantităţi limitate, şi parfumurile de la Casa Muggler.

Ce-i place

Îi place foarte mult să vorbească cu oamenii şi să-şi petreacă timpul cu cei dragi, dacă este posibil în natură şi în locuri în care nu a mai fost niciodată.

Ce nu-i place

"Categoric nu-mi place minciuna şi nici cei care încearcă să pară ceea ce nu sunt", spune Silvia Pârvulescu.

Profil

Născută. 15 ianuarie 1984, Brăila

Familie. Căsătorită

Studii. Facultatea de contabilitate şi informatică de gestiune Ploieşti

Pentru ultimele noutăţi din Ploieşti, click pe poza de mai jos

logo ads
Ploieşti

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite