Ploieşti: Comercianţii care păcălesc la cântar vor da socoteală cumpărătorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autorităţile locale vin în sprijinul ploieştenilor care îşi fac cumpărăturile în pieţele din muncipiu.

Pentru că nu există ghişee unde se pot primi reclamaţii şi sesizări din partea celor care achiziţionează fructe şi legume, conducerea Societăţii „Hale şi Pieţe" a decis să amplaseze, începând din luna septembrie, cabine speciale pentru cumpărătorii nemulţumiţi care consideră că au păcăliţi la cântar.

„Ne-am gândit pentru început să punem patru cabine pentru reclamaţii în cele mai importante pieţe ale Ploieştiului, din cartierele Nord, Vest, Malu Roşu şi Centru. Ulterior, dacă va da randament, vom extinde şi la celelalte locaţiil. Până acum nu exista aşa ceva, iar oamenii erau nevoiţi să bată drumul pentru sesizări la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, la Direcţia Sanitar Veterinară sau la secţiile de poliţie. Din septembrie o să ne spună direct nouă dacă sunt nemulţumiţi de comercianţi. Oamenii vor completa o declaraţie, unde vor scrie exact ce li s-a întâmplat. Noi vom lua apoi legătura cu autorităţile competente să soluţioneze ce ne spun ei", a declarat Valentin Spânu, directorul Societăţii „Hale şi Pieţe" SA.

„Ne-au pus gând rău"

Măsura de amplasare a cabinelor pentru sesizări şi reclamaţii nu este văzută cu ochi buni de către vânzătorii din pieţe. „Ne-au pus gând rău. Cred că vor să ne mai dea nişte amenzi, asta e motivul. Nu sunt sătui de banii pe care îi dăm pentru închirierea tarabelor şi vor să ne prindă cu ceva. Aşa tot omul o să intre în cabină dacă nu-i convine ceva. Şi apoi cred că o să fie şi o luptă nevăzută între comercianţi, care se vor reclama unii pe alţii", s-a plâns Mariana Udroiu, o prahoveancă care vinde legume în piaţa Nord a Ploieştiului.

Pentru ultimele noutăţi din Ploieşti, click pe poza de mai jos

logo ads
Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite