Ploieşti: Clienţii câştigă procesele cu băncile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mai mult sau mai puţin, 99% dintre băncile din România încalcă legislaţia în domeniu şi îşi tratează discreţionar clienţii, stabilind comisioane după bunul plac.

Afirmaţia îi aparţine lui Constantin Cerbulescu, directorul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, care a explicat la Ploieşti prevederile ordonanţei de Guvern 50/2010, intrată în vigoare din 21 iunie şi care reglementează eliminarea sau stabilirea într-un cuantum de maximum 1% a comisioanelor de rambursare anticipată a creditelor.

În prezent, sunt în derulare la nivel naţional 140 de procese între clienţi şi bănci, iar 10% dintre acestea au fost deja soluţionate în favoarea persoanelor fizice reclamante.

Şi în Prahova, inspectorii OPC desfăşoară zilele acestea 35 de controale ca urmare a unor sesizări primite în ultima lună şi jumătate. Din păcate, la OJPC Prahova există doar patru inspectori care se ocupă de plângerile venite pe adresa băncilor, un număr insuficient şi care probabil va fi redus pe viitor în contextul diminuării cheltuielilor bugetare.

Pentru ultimele noutăţi din Ploieşti, click pe poza de mai jos

logo ads
Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite