Ploieşti: Ploieştenii au stricat, deja, parcometrele din Centru

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ploieşti: Ploieştenii au stricat, deja, parcometrele din Centru
Ploieşti: Ploieştenii au stricat, deja, parcometrele din Centru

În fantele destinate introducerii banilor, au băgat chiar hârtii şi beţe.

Unele dintre cele 12 parcometre amplasate în zona centrală a oraşului au trecut, deja, de primele reparaţii. Administraţia Domeniului Public şi Privat (ADPP) Ploieşti are probleme cu persoanele care, fie din neştiinţă, fie pentru că pur şi simplu sunt necivilizate, nu folosesc corect aparatele. În fanta destinată introducerii banilor, au fost băgate beţe, hărtii sau chiar gumă de mestecat.

Dacă acestea au fost scoase destul de uşor de angajaţii ADPP, mai mari au fost problemele generate de stricarea softului prin folosirea defectuoasă de către conducătorii auto. Unii cetăţeni nu au aşteaptat o secundă  între introducerea consecutivă a două monede sau două bancnote, timp necesar aparatului să proceseze datele, au introdus bancnote pe fantele monedelor şi invers şi au băgat bancnote mai mari ca valoare, aşteptând restul.

Taxă în euro
„De asemenea, unele persoane au introdus eurocenţi, deşi pe aparate sunt lipite autocolante cu modul de funcţionare al acestora, valoarea şi tipul bancnotelor şi monedelor ce trebuie introduse. Am avut cazuri în care nu s-a respectat tariful de sectorizare al parcărilor, respectiv 1,5 lei şi 2 lei (acolo unde tariful este de 1,5 lei au introdus 2 lei) şi din această cauză aparatul nu a mai prelucrat normal datele şi nu a eliberat bonul respectiv”, a declarat purtătorul de cuvânt al ADPP Ploieşti, Adela Frăţilă.

A fost un caz în care un individ a început să bruscheze un parcometru şi a fost potolit cu greu de un taxator aflat în zonă. Probleme au fost semnalate în parcările din zona Halelor Centrale şi de la Curtea de Apel Ploieşti. Conducătorii auto, în schimb, sunt nemulţumiţi de faptul că au avut neplăcuta surpriză de a introduce mai mulţi bani decât trebuia şi de a nu primi tichet.

„Am înţeles că nu se eliberează rest, asta e scris pe instrucţiuni, e clar, dar să mi se elibereze tichet de parcare. Poate eu mă grăbesc şi nu am nevoie de rest, ci de bilet, ca să-l pun în parbriz”, a declarat Marius Costache, un şofer care s-a confruntat cu o astfel de problemă în parcarea blocului cunoscut de localnici sub numele de „Şapte etaje”. „Facem apel la cetăţeni să respecte instrucţiunile şi să dea dovadă de spirit civic, menţinându-şi calmul, fără să bruscheze aparatele”, a spus Adela Frăţilă.

Mentenanţa e departe
Municipalitatea locală a achiziţionat cele 12 parcometre, prin intermediul ADPP Ploieşti, în anul 2007, cu suma de 150.000 de lei. Mentenanţa este asigurată de o societate cu sediul în Oradea şi durează cel puţin o zi, în urma sesizării, până când echipa de intervenţie ajunge la Ploieşti.

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite