Lucrări pentru fluidizarea traficului pe DN 1, între Ploiești și Valea Prahovei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autoritățile din Prahova au analizat datele tehnice și posibilitatea alocării de bani în perioada 2012 - 2013 pentru realizarea unor lucrări în punctul Bărcănești, dar și la Cornu, Bușteni sau Comarnic

În medie, la punctul Barcănești se înregistrează 35.000 de vehicule care tranzitează zona în 24 de ore, astfel că accidentele rutiere nu sunt ceva neobișnuit pe DN1, iar întreaga porțiune spre și de pe Valea Prahovei ar avea nevoie de lucrări urgente pentru fluidizarea traficului.

Pe parcursul anilor 2012 - 2013, autoritățile din Prahova iau în considerare realizarea următoarelor lucrări:

- Refacerea și consolidarea zidurilor de sprijin de rambleu, înlocuirea parapetului deformabil flexibil și de zidărie, reparații la poduri și podețe, asigurarea scurgerii apelor de pe DN 1 km 111+000 - 138+000;

- Preluarea denivelărilor cauzate de existența unor filoane de sare și aplicarea de covor asfaltic în două straturi pe DN 1 km 93+000 - 96+500 (zona Cornu);

- Execuția marcajului longitudinal axial și marginal transversal și divers pe întreg sectorul DN 1 km 39+300 - 138+000;

- Reabilitarea celor 3 pasaje de pe DN 1 km 53+650 - 67+284;

- Realizarea programului de fluidizare a circulației în Busteni km 129+000 - 132+000;

- Executarea unor pasarele pietonale în localitatea Comarnic în dreptul trecerii de pietoni de la punctul Gara;

- Realizarea programului de eliminare a „punctelor negre" și de fluidizare a circulației pe DN 1 km 39+300 - 138+000;

- Montarea de parapet greu de tip New Jersey pe axa drumului pe tot sectorul din DN 1 cu patru benzi (aproximativ 48 km);

- Verificarea tehnică a structurilor metalice la toate pasarelele pietonale;

- Completarea întregului sector de drum cu borne hectometrice.

- Primele lucrări care urmează a fi executate sunt preluarea denivelărilor și aplicarea de covor asfaltic în două straturi în zona intrării Cornu și montarea a 4,5 km de parapet greu de tip New Jersey pe axa drumului în zonele cu pericol crescut de accidente.

De asemenea, a fost analizat stadiul aplicării programului „Iarna 2012 - 2013" și asigurarea cu dotare tehnică pentru deszăpezire și aprovizionarea cu materiale antiderapante pentru asigurarea circulației pe timp de iarnă pe DN 1.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe ploiesti@adevarul.ro!

image
Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite