Ploieşti: Băncile, reclamate săptămânal la Protecţia Consumatorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ploieşti: Băncile, reclamate săptămânal la Protecţia Consumatorilor
Ploieşti: Băncile, reclamate săptămânal la Protecţia Consumatorilor

Serviciile şi bunurile nealimentare se află în topul reclamaţiilor primite de către inspectorii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor de la prahoveni.

“Săptămânal, avem cel puţin două reclamaţii privind serviciile bancare. Este vorba în principal despre calcularea ratelor şi a dobânzărilor. Au fost aplicate şi amenzi de până la 20.000 de lei. Însă, acolo unde s-au recalculat sume mari am aplicat doar avertismente”, a declarat directorul CJPC Prahova, Gabriel Curelea. Acesta a precizat că în ultima vreme, multe persoane au reclamat şi pachetele turistice în străinătate, cumpărate de la agenţii de turism din Bucureşti şi Ploieşti. A dat drept exemplu agenţiile Sirius şi Oniro.

“Cetăţenii ne-au reclamat că în momentul în care au ajuns la destinaţie nu au găsit condiţiile de confort la care se aşteptau, grupurile sanitare erau la comun sau camerele nu fuseseră salubrizate”, a mai precizat Gabriel Curelea.

Amenzi şi bunuri confiscate
De la începutul anului şi până în prezent, inspectorii de control au aplicat amenzi în valoare de 7.961.800 lei, dintre care au fost încasaţi la bugetul de stat 618.300 lei. De asemenea, au fost confiscate bunuri de peste 7.000 de lei. Printre acestea se numără electronice, electrocasnice sau produse alimentare a căror stare de funcţionare nu a putut fi dovedită.

În prezent, Comisariatul are 11 comisari de lucru, însă conducerea este de părere că numărul acestora ar trebui dublat pentru o bună funcţionare a instituţiei. Din această săptămână, reprezentanţii CJPC au înfiinţat o echipă operativă compusă din doi inspectori, care să răspundă într-un timp cât mai scurt reclamaţiilor urgente care vin din partea populaţiei.

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite