Puteţi depune cereri de debranşare de la termoficare şi în septembrie
0La Serviciul Public de Termofiacare creşte teancul cererilor de debranşare. Este posibil ca ritmul solicitărilor în acest sens să se menţină şi luna viitoare, iar numărul clienţilor noii societăţi comerciale să se apropie de jumătatea celui pentru care a fost conceput sistemul.
Numărul piteştenilor care vor să se debranşeze din toamnă, a ajuns la 4950, ceea ce înseamnă ce societatea comercială Termo Calor Confort S. A , cea care de la jumătarea lunii viitoare va lua locul Serviciului Public de Termoficare, va avea sub 33.000 de mii de consumatori, nici două treimi din clienţii fostei şi falimentarei SC Termoficare 2000 s.a care a precedat actualul furnizor de agent termic.
Conducerea Serviciului Public de Termoficare spune că cifra este suficientă pentru ca Termo Calor Confort, societatea comercială care va lua locul serviciului, să funcţioneze în această iarnă.
„ Sistemul a fost gândit pentru 50.000 de consumatori iar probleme vor fi abia în momentul în care se va ajinge la sub 25.000 de clienţi. Aşa că, de la 15 septembrie, noua societate comercială îşi va putea începe activitatea fără probleme” spune Sorin Apostoliceanu, şeful departamentului Factuarare din cadrul Serviciului Public de Termoficare al Municipiului Piteşti.
Sistem pilot de facturare individuală
Ca să demonstreze că facturarea indicviduală este soluţia ideală pentru eficientizarea sistemului centrelizat de furnizare a agentului termic şi pentru a-i mai face pe o parte dintre cei care au depus cerei de debranşare, să se întoarcă din drum, actualul serviciu de termoficare a propus un experiment.
Săptămâna viitoare, conducerea serviciului va alege un bloc pilot în care reţelele să fie aduse pe casa scării iar de aici să plece conducte către fiecare apartament, astfel încât alimentarea să se facă pe orizontală, şi fiecare să plătească exact cât consumă. Experimentul se va face pe cheltuiala serviciului.
“ Deocamdată nu ne-am gândit în ce cartier vom face experimentul, dar va fi vorba de un bloc în care numărul celor debranşaţi este foarte mic. Experimentul va demonstra că facturarea individuală este în avantajul clienţilor şi sperăm să-i convingă pe oameni să semneze convenţiile propuse în acest sens.”, spune Aurelian Niţă, directorul Serviciului Public de Termoficare al Municipiului Piteşti.