Piteşti: Panourile de publicitate stradală stau goale

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Criza  determinat o scădere chiar şi a publicităţii electorale în plină campanie. Panourile, banner-ele şi afeşele publicitare  aproape că s-au înjumătăţit în ultimele luni. Chiar şi în zonele central, foarte potrivite pentru publicitatea stradală, multe dintre locurile destinat reclamelor, stau goale.


Nici măcar pulicitatea electoral nu a prea ridicat cota închirierilor în acest domeniu, fiind vizibilă împuţinarea considerabilă a imaginilor de campanile electorală pentru candidaţi şi partide.


Panouri albe chiar în central oraşului
Centrul Pietonal al Piteştiului, respectiv pe toată lungimea bulevardului Victoria, era cu numai un an în urmă plină de publicitate în diverse forme: banner-e, panouri, chiar un afiş cât un hotel. Acum, majoritatea spaţiilor publicitare central stau goale sau nechimbate de luni bune.

“Spaţiile publicitare care aparţin municipalităţii sunt acum în proporţie de 40% închiriate”, spune Daniela Dumitrescu, purtător de cuvânt al primăriei Piteşti. Şi totuşi, odată cu începerea campaniei electorale, s-a înregistrat o creştere cu 10% a închirierilor pe acest segment. Nici în supermarketurile care pun la dispoziţie panouri de publicitate în parcări situaţia nu este prea bună, majoritatea acestora fiind neocupate.


Crăciunul mai poate salva situaţia
Campania electorală şi apariţia reducerilor şi promoţiilor de iarnă ar mai putea salva situaţia.Publicitatea electorală a crescut rata închirierilor cu aprozimativ 10% şi acum, singura speranţă este în promoţiile diverselor magazine pentru sărbătorile de iarnă. Se pare că panourile publicitare mari, care implică nişte costuri crescute, nu mai sunt deloc căutate. Banner-ele agăţate deasupra străzii au mai mare success.

“La noi, toate locurile unde avem banner-e sunt ocupate. Merg mult mai bine, se pare, decât panourile mari. În ceea ce priveşte campania electoral, am lucrat, dar destul de puţin.”, spune Mihai T., unul dintre reprezentanţii companiei Spider, firmă specializată în publicitate.


Unii s-au săturat de reclame
Chiar dacă scăderea drastică a pieţei publicităţii stradale este un semn de sărăcire a firmelor, unii cetăţeni nu văd ceva rău în dispariţia panourilor publicitare.

 “Eu chiar mă bucur că nu mai sunt aşa multe. Erau foarte obositoare. Mă bucur însă şi mai mult că nu mai vâd figurile  politicienilor aşa de mult şi pe toate gardurile ca înainte”, spune Corina D., 27 de ani, din Piteşti. Nici panourile electorale special amenajate pentru afişele de campanile nu mai sunt folosite decât în proporţie de 50%, în comparaţie cu perioada de campanile electoral pentru europarlamentare.

 “Anul trecut la parlamentare nu mai exista niciun colţişor de panou fără afiş şi niciun copac fără un candidadt la tulpină.  A făcut şi criza asta ceva bun!”, spune Rodica Badea, 45 de ani din Piteşti.  


 

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite