Mii de clienți Dacia, așteptați la Marele picnic din Franța

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru al treilea an consecutiv,constructorul de mașini  își invită clienții, pe 22 mai, la Marele picnic Dacia, care se va desfășura, de data aceasta, în trei zone, simultan.  Pe lângă plimbări cu hidrobicicleta și canoe invitații vor putea să testeze și performanțele Dacia Duster, însă  pe un teren accidentat.


Din 2009 a devenit un obicei ca Dacia să organizeze , anual, câte un mare picnic pentru clienții săi fideli. Este vorba despre o mare întâlnire a comunității Dacia din Franța  la care oamenii sunt invitați să se distreze, să se relaxeze, să vorbească despre mașinile pe care le conduc și să facă drive-teste.

Dacă prima ediție abia i-a familiarizat pe francezi cu ideea, anul trecut picnicul a reunit,  în două oraşe, peste 7500 de personae, o cifră la care nici organizatorii nu sperau. Ca urmare a succesului înregistrat  în 2010, anul acesta picnicul se va desfăşura, simultan, în trei  zone  din Franţa: Monampteuil (Aisne), Lissac sur Couze (Corrèze) şi Oraison (Vendée).

 Organizatorii le promit celor interesați de idee, o ambianţă familială, amicală şi, în acelaşi timp, festivă. Clienții și fanii  Dacia sunt invitaţi să participe la  fel de fel de activități  care să-i facă să se simtă în largul lor, toate gratuite: canoe, plimbări cu hidrobicicleta sau alte  jocuri în spaţii special amenajate.

 Drive test Duster pe teren accidentat

Pe lângă entertainment,  duminică, participanţii la Marele picnic Dacia vor putea testa performanţele Dacia Duster  pe un teren accidentat.
La ediția de anul acesta se așteaptă un număr record  de participanți.

“Dacia a generat nu doar o revoluţie în lumea auto, ci şi un fenomen social. Posesorilor francezi de modele Dacia le place să vorbească despre maşinile lor faţă în faţă, dar sunt în egală măsură foarte prezenţi pe blogurile şi forumurile de discuţii. Veştile despre Dacia circulă de două ori mai mult prin „word of mouth” faţă de media pieţei. Marele picnic Dacia este ocazia comunităţii de a se întâlni în viaţa reală şi de a se bucura de valori precum simplitatea şi convivialitatea, specifice mărcii Dacia “, precizează un comunicat al constructorului de aumobile în care se arată că posesorii francezi de modele Dacia sunt aproape de două ori mai activi pe Internet decât clienţii altor mărci auto și că, de-a lungul anilor, acest interes pentru marcă a dus la crearea unei adevărate comunităţi Dacia.

 


Piteşti



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite