Şoferiţă pusă pe drumuri timp de o lună de asigurare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Roxana Tofan a fost nevoită să-şi repare maşina pe banii săi
Roxana Tofan a fost nevoită să-şi repare maşina pe banii săi

Femeia spune că inspectorul de asigurări i-ar fi explicat că pagubele nu sunt foarte mari şi i-a recomandat să-şi lege farul lovit cu o sârmă.

Roxana Tofan a fost implicată într-un accident de maşină pe 1 decembrie 2009. Impactul a fost cauzat de celălalt şofer, care şi-a recunoscut vina şi care a fost de acord să plătească daunele prin firma de asigurări auto.


„Deşi maşina mea nu a fost grav avariată, valoarea pagubelor din devizul de constatare a fost de 4.200 de lei, pe care ar fi trebuit să mi-i achite societatea de asigurări Carpatica, cu care are contract celălalt şofer. Inspectorul de la asigurări mi-a spus atunci că pot să-mi leg farul cu o sârmă şi să-mi lipesc bara de protecţie cu Super Glue, pentru că ei nu-mi decontează nici măcar un sfert din pagubă“, povesteşte Roxana Tofan.

Cazul a fost clasat
Revoltată, pietreanca a depus, câteva zile mai târziu, o plângere împotriva celor de la societatea de asigurări Carpatica la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor şi la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor (OPC) Neamţ. Atunci a avut surpriza de a afla că reprezentanţii OPC sunt obişnuiţi deja cu plângerile primite de la şoferii nemţeni în legătură cu această societate.


„În luna decembrie 2009 au fost depuse două sesizări cu privire la societatea de asigurări Carpatica. Am mai avut plângeri la adresa lor, iar în 2008 au fost şi amendaţi de instituţia noastră“, a spus Natalia Hruşcă, inspector OPC Neamţ.


Maşina tinerei este încă în garanţie, iar şoferiţa deţine şi asigurare CASCO la compania Euroins. Astfel, a decis să-şi repare autoturismul cu ajutorul asigurării CASCO, diminuându-şi astfel asigurarea proprie, urmând ca Euroins să-şi recupereze banii de la Carpatica.


„Eu am fost nevoită să-mi retrag o parte din actele depuse la dosar pentru a-mi repara maşina prin CASCO. Atunci, cei de la Carpatica mi-au trimis o scrisoare, prin care m-au anunţat că mi-au clasat cazul susţinând că nu trebuia să-mi iau actele de la dosar“, a spus Roxana Tofan. Deşi tânăra şi-a reparat deja maşina, suma nu a fost recuperată. „Motivul invocat de ei pentru clasarea cazului este pueril. Acum rămâne să ne recuperăm noi banii de la Carpatica şi-i vom acţiona în instanţă. Mai suntem în litigiu cu ei în trei dosare similare“, a declarat Mihai Chebac, directorul societăţii Euroins.


Redacţia „Adevărul de Seară“ a solicitat în mod repetat un punct de vedere legat de acest caz şi celor de la societatea Carpatica, aceştia nu au oferit însă niciun răspuns.

Piatra Neamţ



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite