Neamţ: Vor să reînvie mall-ul public

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Migranţii vor avea un centru de informare care-i va ajuta să aibă acces la serviciile publice
Migranţii vor avea un centru de informare care-i va ajuta să aibă acces la serviciile publice

Partenerii studiază ultimele detalii înainte de a semna actele cu administratorul clădirii. Ei vor folosi serviciile comunitare ca strategie de marketing.

Discuţiile avansate între Compania Municipală de Investiţii (CMI) «Urban», administratorul complexului, şi partenerul portughez, au luat în calcul şi soarta serviciilor publice comunitare găzduite în spaţiile din mall.

Timp de un an, de când funcţionează la cele două etaje ale clădirii, Serviciile de Paşapoarte şi de Permise şi Înmatriculări Auto au fost singurele centre de interes pentru vizitatorii mall-ului public.

„În august 2009, Consiliul Local a acordat în folosinţă gratuită serviciului nostru 905 metri patraţi pe o perioadă de cinci ani. Nu plătim chirie, dar achităm lunar cota parte pentru utilităţi“, spune Constantin Roman, şeful Serviciului Paşapoarte.

Mii de clienţi tentaţi la shopping dinspre ghişee

În primele nouă luni ale acestui an, aproape 17.000 de persoane au venit la ghişeele serviciului pentru a solicita eliberarea documentelor de călătorie. Numărul total va depăşi 20.000 pentru că în preajma sărbătorilor de iarnă se înregistrează un aflux mare de cereri. „Mi se pare mai bine aranjat aici decât în fostul sediu unde, din cauza spaţiilor strâmte, se formau cozi“, spune pietreanul Daniel Mironescu. Şi Serviciul de Permise atrage anual mii de persoane.

Ţinând cont de „zestrea“pe care o are deja complexul, reprezentanţii concernului portughez vor să păstreze în mall serviciile comunitare. „Partenerii care intenţionează să relanseze activitatea comercială în mall au ajuns la concluzia că trebuie să valorifice traficul de la ghişee. Orice cetăţean este un posibil client al magazinelor“, spune Ioan Olaru, director Urban.

Piatra Neamţ



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite