Neamţ: Societatea E.ON Moldova, campioană la reclamaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Neamţ: Societatea E.ON Moldova, campioană la reclamaţii
Neamţ: Societatea E.ON Moldova, campioană la reclamaţii

Majoritatea pietrenilor au reclamat la Protecţia Consumatorului firmele de prestări servicii

Foarte puţini dintre pietrenii care au de suferit de pe urma serviciilor deplorabile au curajul să reclame marile companii.

Luna iulie a fost o lună de foc pentru comisarii de la Protecţia Consumatorului Neamţ. Căldurile excesive le-au dat bătăi de cap celor care controlează şi atestă calitatea produselor perisabile sau a serviciilor. Din cele 70 de sesizări primite luna trecută, 60 se îndreaptă către firmele de prestări servicii, iar în topul reclamaţiilor conduce detaşat E.ON Moldova.

Penele de curent, moartea frigiderelor

Zeci de nemţeni aşteaptă acum campaniile de reciclare a produselor electrocasnice pentru a scăpa de frigiderele stricate de şocurile de tensiune. „Presimţeam că aşa o să se întâmple, pentru că în ultima vreme se lua curentul de câteva ori pe zi. Acum frigiderul şi televizorul sunt bune de aruncat”, povesteşte Maria Banu, o pietreancă din cartierul Mărăţei, victimă a reţelei de electricitate suprasolicitate.

Între timp, reclamaţiile la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului se adună teancuri. Prea puţini pietreni au însă curajul să-şi asume o reclamaţie, de teama repercursiunilor. „Primim mult mai multe sesizări telefonice. Problema este că puţini dintre cei care ne contactează vin să reclame în scris. Fără o dovadă notificabilă, nu putem demara cercetările”, ne-a declarat Cristian Hâncu, reprezentantul CJPC Neamţ.

Pietrenii dau înapoi atunci când trebuie să-şi lase numele într-o bază de date care acuză singura companie de furnizare a electricităţii în judeţ. „Eu am auzit multe cazuri în care au apărut repercursiuni după ce s-au făcut reclamaţii“, a povestit un pietrean care a dorit să rămână anonim.

Companiile de telefonie, restante la calitate

Printre reclamaţiile la prestări servicii, operatorii de telefonie mobilă ajung din urmă compania E.ON. Pietrenii se plâng de semnalul slab, dar şi de lipsa de informare la încheierea contractelor.

Am observat că nu primesc răspuns la mesajele scrise trimise în străinătate. Cei de la Serviciul Clienţi au confirmat că destinatarul nu le primea, dar mi-au spus că nu sunt răspunzători, deşi mesajele trimise sunt contabilizate la costul suplimentar”, povesteşte Alina Ferariu.

Piatra Neamţ

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite