Un orădean implicat într-un accident a rămas cu maşina pe butuci din cauza asiguratorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Nicolae Petruţ a fost implicat într-un accident acum o lună, iar asiguratorul vinovatului tărăgănează decontarea service-ului. În ciuda reclamaţiei depuse la sediul central al asiguratorului şi optarea pentru un service agreat, maşina nu a fost reparată, iar tânărul este pieton.

Nicolae Petruţ a fost implicat într-un accident pe data de 26 mai când a fost lovit din spate de o şoferiţă care nu a păstrat distanţa de siguranţă. „Mergeam de la Piaţa Cetate spre Cantemir, iar lângă Electrica m-am oprit în coloană în spatele celui din faţa mea. Am fost lovit din spate, iar din impact am lovit pe cel din faţa mea. Femeia care a fost vinovată de accident mi-a dat asigurarea ei, care era încheiată la Carpatica Asigurări”, a povestit Nicolae Petruţ. Tânărul a venit a doua zi, însoţit de tatăl său, la asigurator pentru a discuta cu inspectorul de daune. Acesta le-a recomandat să opteze pentru un service partener al asiguratorului pentru reparaţii. „Ne-a recomandat să mergem la service-ul Heris din zona Ioşia şi ne-au alocat 3.800 de lei pentru reparaţii, dar suma nu acoperea daunele după cum ne-au spus cei din service”, a explicat Ionel Petruţ.
La scurt timp, Petruţ a depus o sesizare la sediul central al Carpatica Asigurări din Sibiu, iar la câteva zile au fost contactaţi de reprezentanţii asiguratorului de aici pentru a schimba service-ul. „Ne-am înţeles că dacă ne retragem plângerea, maşina va fi reparată. Astfel am dus-o la Auto Milian, lângă CET II, dar ni s-a spus că datorită reclamaţiei repararea maşinii a fost oprită”, a mai spus tânărul.

Stand-by
De aproape două săptămâni, orădeanul Nicolae Petruţ nu a mai primit niciun răspuns de la reprezentanţii orădeni ai asiguratorului. Singura notificare a fost că sunt în aşteptarea unei conformări a retragerii plângerii adresate sediului central din Sibiu. Oficiul Judeţean de Protecţia Consumatorului Bihor confirmă faptul că au existat şi în trecut plângeri privind decontul reparaţiilor pe baza poliţelor de asigurare, dar că soluţionarea acestora depinde de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor din Timişoara. Contactaţi de reporterii „Adevărul de Seară” Oradea, reprezentanţii asiguratorului nu au trimis niciun punct de vedere oficial referitor la acest caz până la închiderea ediţiei.

Bihorenii se plâng de deconturi
OJPC Bihor primeşte lunar oameni nemulţumiţi de decontările asiguratorilor, dar le explică faptul că nu este de competenţa lor. „Lunar, primim două sau trei cazuri de bihoreni nemulţumiţi. Noi îi direcţionăm spre Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, regionala Timişoara, de care aparţine şi Bihorul”, a explicat Constantin Cojocaru, director coordonator al CJPC Bihor.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite