Mai mulți clienți ai E-ON Gaz riscă să rămână fără căldură, deși au facturile plătite

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Andras Fazakas este revoltat de lipsa de respect faţă de clienţi
Andras Fazakas este revoltat de lipsa de respect faţă de clienţi

E-ON ameninţă să taie gazul mai multor bihoreni, în baza unui contract care nu le-a venit în poştă. Andras Fazakas, unul dintre clienţii E-ON Gaz, a început astăzi să strângă semnături, pentru a reclama firma la Protecţia Consumatorilor.

Andras Fazakas este unul dintre zecile de clienţi ai furnizorului E-On Gaz care au primit la mijlocul lunii decembrie o înştiinţare conform căreia li se va întrerupe furnizarea gazului. „Ni se reproşează că nu am semnat un contract nou şi că nu le-am trimis un exemplar, în termen de 15 zile de la primirea unei înştiinţări care nu a ajuns niciodată la noi. Acum ne-au dat 30 de zile pentru a semna contractul, dar cel mai apropiat centru de relaţii clienţi a fost mutat de la Marghita la Zalău şi nu avem cum să ajungem acolo în timp util. În plus, la numărul de telefon menţionat în înştiinţare nu răspunde nimeni de o săptămână”, a spus astăzi Fazakas Andras. Acesta a subliniat că, în februarie 2008, nu a fost informat că ar semna un contract temporar.

Clienții E.ON Gaz își pot rezolva problemele cu furnizorul prin poștă

„Mi-am plătit mereu facturile la timp şi acum mă ameninţă cu tăierea gazului, în prag de An Nou”, a spus Fazakas, care este hotărât să reclame firma la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Bihor.  Andras Vig, un alt client al E-ON Gaz, spune că nu va permite să i se sisteze furnizarea gazului. „Nu au niciun drept să ne taie gazul, fiindcă am plătit lunar facturile”, a spus Vig.  

Ce scrie în contract e lege

Sebastian Secoşan, şeful CJPC Bihor, a spus că primul pas pe care îl au de făcut reclamanţii este acela de a se adresa comisariatului. Reprezentanţii E-ON ignoră însă solicitările clienţilor care şi-au plătit serviciile. „Înştiinţările din 2009 au fost trimise prin poştă. Ar fi trebuit să le primească, aşa cum le-au primit pe cele de luna aceasta”, a fost răspunsul sec al Oanei Trandafir, specialist comunicare E-ON Gaz.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite