Brand-urile de piaţă cresc profiturile producătorilor de legume și fructe din Oradea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Familia Sabău din Bihor consideră că vinetele de Avram Iancu sunt cunoscute şi că renumele lor o ajută să facă vânzări mari chiar şi pe timp de recesiune. Legumicultorii au învăţat să profite de recunoaşterea obţinută, aplicând tehnici de marketing pe bucăţi de carton, în pieţele orădene.

Vinetele, ardeii, gogoşarii şi pepenii de Avram Iancu au devenit brand-uri de succes, ajutându-l pe Ionel Sabău şi pe soţia sa, Mărioara, să facă faţă crizei. „Avram Iancu e deja un brand. Înainte de criză veneau clienţii şi cumpărau direct de la noi din curte”, a spus Ionel Sabău, bucuros că anul acesta vânzările sunt mai bune decât cele de anul trecut, poate şi datorită promovării brandului.

„Faptul că scriu pe hârtie de unde sunt roşiile îi face pe orădeni să aibă încredere şi să cumpere”, a observat şi Dudi Moise, comerciant. Producătorii de roşii de Lăzăreni, varză de Toboliu sau piersici de Palota sunt supăraţi pe importatorii care le-au furat brand-urile şi le-au folosit pentru produse importate din Ungaria.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite