Cele mai puternice brand-uri bihorene, într-un clasament al Federației Patronilor Bihor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Staţiunea Băile Felix este unul dintre potenţialele branduri bihorene de top
Staţiunea Băile Felix este unul dintre potenţialele branduri bihorene de top

Federaţia Patronilor Bihor şi Facultatea de Sociologie din cadrul Universităţii din Oradea sunt în căutarea celor mai cunoscute branduri bihorene. În decembrie va fi organizată o gală în cadrul căreia vor fi premiate cele mai renumite firme din judeţ.

Federaţia Patronilor Bihor si Facultatea de Sociologie din Oradea lucrează la realizarea „Topului Brandurilor Bihorene".  Practic, se dorește identificarea firmelor care sunt cele mai apreciate de către bihoreni, „produsul" sau „serviciul" cel mai ușor de vândut, atât în țară, cât și în străinătate. Topul va fi gata până la data de 15 decembrie, când cele mai apreciate brand-uri vor fi premiate în cadrul unei gale. Potrivit unora dintre specialiștii consultați de către „Adevărul", statiunea Băile Felix are cel mai mare poțential de a deveni un brand al Bihorului. Alti experți consideră însă că fermele tradiționale și carnea de vită bio sunt adevăratele „brand-uri bihorene".

Băile Felix, cel mai puternic brand bihorean

Dumitru Voloşeniuc, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Bihor, consideră că staţiunea Băile Felix este cel mai puternic brand bihorean. „Cu toate acestea, trebuie specificat faptul că peşterile din Bihor au un mare potenţial de a deveni brand-uri. Din păcate însă, acestea nu sunt încă valorificate şi promovate corespunzător, din cauza unor lacune legislative, legate de custodia lor", a spus Dumitru Voloşeniuc.  Pe de altă parte, Viorel Lascu, preşedintele Centrului pentru Arii Protejate şi Dezvoltare Durabilă (CAPDD) Bihor crede în potenţialul de brand al cărnii de bovină din Munţii Apuseni, provenită de la animale care pasc în zone unde iarba nu este tratată chimic. „Cel puţin 30% din carnea de vită bio comercializată în România provine din Munţii Apuseni. Din păcate, aceasta este procesată în alte zone decât Apusenii. Creând acest brand, primăriile s-ar putea implica în fondarea unor asociaţii care să proceseze carnea, în această zonă. Prin această marcă oamenii se vor gândi la Munţii Apuseni", crede Viorel Lascu, cel care a iniţiat marca „Produs în Parcul Natural Apuseni". „Fermele tradiţionale au de asemenea un potenţial enorm pentru a deveni brand-uri ale Bihorului", a mai spus Lascu.

Citește mai multe despre acest clasament, mâine dimineață în „Adevărul“

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite