Oradea: Testele de personalitate, între joacă și profesionalism

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oradea: Testele de personalitate, între joacă și profesionalism
Oradea: Testele de personalitate, între joacă și profesionalism

Firmele își pot cunoaște angajații și forma echipe viabile cu ajutorul testelor de personalitate profesioniste

Orădenii au acces la un test de personalitate compex, utilizat de echipele Volkswagen sau American Express.
Testele de personalitate Persolog pot fi utilizate atât de persoane fizice, cât și de companii în recrutarea de personal sau formarea și consolidarea echipelor. „Testul Persolog utilizează tendințele de personalitate D,I,S,C, descoperite la începutul anilor 70 și perfecționate de psihologi în ultimii 30 ani. Acum acest test are o precizie de peste 90%”, spune Peter Kulcsar, project manager al Persolog România. Cu ajutorul acestui instrument, oamenii se pot cunoaște și accepta pe sine, îi pot înțelege și accepta mai ușor pe cei de lângă ei. Își pot afla punctele tari și punctele slabe, iar cu ajutorul altor instrumente oferite de companie își pot accentua sau diminua anumite trăsături de personalitate. 

 Instrument preferat de firme mari

Firmele mari și medii, interesate de câștig sigur pe termen lung, sunt principalii clienți care utilizează acest instrument în selectarea personalului și formarea echipelor. „Profilul de personalitate este primul pas. După stabilirea acestuia, oferim traininguri de comunicare, leadership, managementul timpului, rezolvarea conflictelor, îmbunătățirea echipei, vânzări și altele”, precizează Peter Kulcsar. Cunoașterea personalității nu este suficientă, în opinia lui, dacă lucrurile nu se schimbă în bine. În funcție de nevoile omului sau ale firmei, oferta de instrumente de cunoaștere și dezvoltare a personalității este mai simplă sau mai complexă, iar implementarea ei durează mai puțin sau mai mult. Un factor foarte important este dorința de cooperare a clientului. „Testul D,I,S,C este foarte complex și precis, dar dacă firma nu vrea să urmeze sfaturile ce decurg din rezultatele obținute de noi, nu o putem obliga să le implementeze”, conchide el. Criza a afectat și cererea acestui instrument. „Multe firme și-au redus cheltuielile din cauza crizei. Primele tăiate de pe listă au fost dezvoltarea personalului, training și marketing”, constată Kulcsar.

Testul D,I,S,C pentru indivizi

Persolog organizează traininguri și pentru persoane fizice. „Eu mi-am făcut acest test acum trei ani. M-am recunoscut în rezultate și am început să îmbunătățesc punctele slabe pe care le-am descoperit”, spune Peter Kulcsar. Din experiența sa, majoritatea celor care vin la training ca persoane fizice descoperă valoarea acestui instrument abia pe la jumătatea seminarului, când obțin deja profilul personalității lor. „Toți s-au recunoscut în rezultatele testului și au devenit curioși de pașii următori, mai ales de îmbunătățirea punctelor slabe”, spune el.
Pe baza testului D,I,S,C se poate îmbunătăți nu doar cariera profesională, ci și relația de cuplu și relația cu copii. „Cunoscând rezultatele acestui test, membrii familiei se înțeleg mai bine, înțeleg de ce unul reacționează într-un fel la o anumită provocare, de ce altul nu se concentrează pe un singur lucru odată, și pot învăța cum să se poarte pentru a-și îmbunătăți viața”, precizează Peter Kulcsar. Pentru publical larg, Persolog România a lansat acum o carte bazată pe tendințele de personalitate D,I,S,C, prin care cititorului i se deschid trepte de dezvoltare.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite