Serviciile cu publicul, din cadrul Primăriei Oradea, se reorganizează

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Din această săptămână Compartimentul de Stare Civilă, din cadrul Primăriei Oradea a fost mutat la parterul instituţiei, în locul în care se afla anterior Serviciul taxe şi impozite, camera 14. Astfel, orădenii pot înregistra căsătorii şi decese într-o locaţie modernă, renovată, unde angajaţii de la starea civilă stau la dispoziţia publicului conform programului de lucru.

Tot în cadrul schimbărilor efectuate în clădirea Primăriei, sala de audienţe a fost mutată la camera doi, urmând ca înscrierile pentru audienţe să se facă în Centrul pentru relaţii cu publicul, la ghişeul numărul zece. „Odată cu deschiderea noului Centru pentru relaţii cu publicul în Primăria Oradea, au avut loc o serie de mutări şi reorganizări ale birourilor care deservesc relaţiile cu publicul, în vederea unei mai bune gestionări, a solicitărilor venite din partea cetăţenilor", a spus Petri Csilla, consilier în cadrul Biroului de Comunicare.

Până la sfârşitul lunii septembrie, Primăria Oradea va amenaja două spaţii la parterul instituţiei, alocate pentru CEC şi Poşta Română, urmând ca din toamnă aceste puncte de lucru să deservească publicul interesat. În acelaşi timp vor fi finalizate delimitările palierului de la parter cu zonele de la etaj prin amplasarea unor cititoare de cartele, prin care se va asigura accesul la etajele clădirii. În mare parte orădenii sunt mulţumiţi de schimbările care au avut loc până acum. „Noul sistem de lucru cu publicul mi se pare mult mai eficient şi vine în sprijinul cetăţenilor", ne-a spus orădeanca Florina Popa.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite