Oradea: Şcoală de „arbitri” pentru angajaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Specialişii în resurse umane au învăţat noi tehnici de a aplana conflictele dintre angajaţi şi angajatori. La Oradea s-a înfiinţat o şcoală de experţi în resurse umane, după ce managerii bihoreni s-au plâns că duc lipsă de specialişti în domeniu.

Managerul de resurse umane (HR) este mereu prins între ciocan şi nicovală, cred specialiştii în HR. „Suntem nişte lupi singuratici, care trebuie să împace atât angajatorii, cât şi angajaţii”, a spus Luminiţa Popa, manager de resurse umane la o firmă din Oradea. Aceasta povesteşte că în majoritatea firmelor există în permanenţă conflicte între
angajaţi.
Rolul managerului de resurse umane este să se asigure că aceste divergenţe nu afectează performanţele firmei. Pentru a se perfecţiona în managementul situaţiilor conflictuale, în evaluarea performanţelor şi în tehnicile de recrutare, Luminiţa Popa a participat timp de două luni la un curs de manager de resurse umane, organizat gratuit de nou-înfiinţatul centru pentru formare şi perfecţionare în domeniul managementului resurselor umane, care funcţionează în cadrul Universităţii Oradea. Ea este una dintre cele 19 persoane care au urmat cursul pentru manageri. Alte 18, angajate la diverse firme din oraş, au urmat cursuri de inspector HR, iar 22 de orădeni au obţinut diplome de analişti HR.

Nevoie de „şcoală” umană
Centrul a fost înfiinţat de Facultatea de Ştiinţe Economice, printr-un proiect cu finanţare europeană. Madela Abrudan, manager proiect, spune că a iniţiat acest proiect după ce a constatat că în Oradea este mare nevoie de o „şcoală” credibilă de specialişti în resurse umane.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite