Oradea: Publicitate doar cu reguli și bun simț

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectul noului regulament de publicitate stradală va obliga comercianții la decență.

„Reclamele vor fi de dimensiuni acceptabile, astfel încât prioritară să fie fațada clădirii monument”, spune primarul Ilie Bolojan.
După discuțiile cu firmele de publicitate, vor fi invitați la discuții și comercianții din perimetrul istoric al orașului pentru a-și spune părerea despre noul regulament, iar în ședința consiliului local să fie supus aprobării.

Anul viitor, reclamele de pe pietonal vor fi înlocuite cu cele noi, care vor avea aceeași dimensiune și nu vor fi în culori țipătoare sau total diferite. „Vrem ca orașul să se apropie de standardele statelor spre care tindem și noi ca nivel de trai”, a preciuzat Bolojan, aducând în ajutor fotografii din orașe germane.

Terasele de pe pietonală vor fi amplasate la mijlocul străzii, lăsând pe margine loc pentru trecători și pentru creșterea vizibilității magazinelor camuflate acum. Umbrelele vor fi de aceeași culoare și dimensiune și nu vor fi inscripționate.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite