PREMIERĂ Tradiţiile bihorene se transformă în branduri, la „Zilele Pădurii Craiului"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pălinca de Pomezeu, dulceaţa de cireşe negre şi vioara cu goarnă, realizate după reţete de sute de ani, ar putea deveni brand-uri „Produs Prădurea Craiului" şi vedete ale unui târg cu aromă aparte.  De vineri până duminică, la Roşia va avea loc prima ediţie a „Zilelor Pădurii Craiului", rezultatul a mai multor ani de muncă, din partea Centrului pentru Arii protejate şi Dezvoltare Durabilă Bihor.

Produsele tradiţionale, meşteşugurile şi destinaţiile turistice din aproximativ 20 de comune situate în zona Pădurea Craiului vor fi promovate în ţară şi peste hotare, printr-un proiect realizat de către Centrul pentru Arii Protejate şi Dezvoltare Durabilă (CAPDD) Bihor, custodele sitului Natura 2000 - Munţii Pădurea Craiului. Unul dintre rezultatele acestui proiect este evenimentul „Zilele Pădurii Craiului", unde oamenii locului îşi vor putea etala produsele autentice, cele mai apreciate urmând să fie promovate la târguri internaţionale. „Zona Pădurea Craiului trebuie promovată şi valorificată", a spus marţi Paul Iacobaş, reprezentantul CAPDD Bihor, anunţând deschiderea primei ediţii a evenimentului „Zilele Pădurii Craiului, o sărbatoare pentru oameni şi natură". „Ne dorim ca aceste zile să fie ale oamenilor locului, nu un festival cu mici şi bere şi cu formaţii anonime. Este un eveniment al localnicilor pentru localnici şi pentru turiştii amatori de valori autentice", a spus Andrei Acs, responsabil monitorizare şi control sit N 2000 Pădurea Craiului în cadrul CAPDD Bihor.

Citeşte mai multe despre acest subiect, astăzi, în „Adevărul de Transilvania”

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite