Creșterea TVA a crescut încasările market-urilor orădene înainte de trecerea la noile prețuri
0Ultimele zile înainte de creșterea TVA-ului au reprezentat un prilej de bucurie pentru market-urile și hypermarket-urile din Oradea, deoarece numărul orădenilor care au făcut cumpărături a crescut.
Supermarket-urile orădene au resimțit o ușoară creștere a numărului de vizitatori și, implicit, a încasărilor, cu preponderență pe partea alimentară. „Nu avem încă elementele în detaliu, fiecare retailer stabilindu-și independent politica la nivel de magazin. La nivel de centru comercial însă, pentru a veni în sprijinul partenerilor noștri, vom continua să organizăm acțiuni care să dinamizeze activitatea", a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager al Omilos Group, dezvoltatorul proiectului ERA Shopping Park Oradea.
Aceeași situație s-a regăsit și la Selgros unde la numărul clienților a crescut față de o zi normală a săptămânii. „Numărul de clienți a fost mai ridicat decât în alte zile din săptămână și la noi s-au axat pe sectorul non-food și au cumpărat electrocasnice", ne-a explicat Amalia Țurcanu, managerul Selgros Oradea.
Aceasta ne-a confirmat că creșterea numărului de clienți s-a regăsit și în încasări. Ea spune că intrarea în vigoare a noului TVA nu va influența foarte mult prețurile. De asemenea lanțul de magazine 3G din Oradea a reușit să își crească încasările odată cu creșterea vânzărilor de produse alimentare către orădenii care au dorit să își facă provizii de alimente mai ieftine.