Creșterea TVA a crescut încasările market-urilor orădene înainte de trecerea la noile prețuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ultimele zile înainte de creșterea TVA-ului au reprezentat un prilej de bucurie pentru market-urile și hypermarket-urile din Oradea, deoarece numărul orădenilor care au făcut cumpărături a crescut.

Supermarket-urile orădene au resimțit o ușoară creștere a numărului de vizitatori și, implicit, a încasărilor, cu preponderență pe partea alimentară. „Nu avem încă elementele în detaliu, fiecare retailer stabilindu-și independent politica la nivel de magazin. La nivel de centru comercial însă, pentru a veni în sprijinul partenerilor noștri, vom continua să organizăm acțiuni  care să dinamizeze activitatea", a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager al Omilos Group, dezvoltatorul proiectului ERA Shopping Park Oradea.

Aceeași situație s-a regăsit și la Selgros unde la numărul clienților a crescut față de o zi normală a săptămânii. „Numărul de clienți a fost mai ridicat decât în alte zile din săptămână și la noi s-au axat pe sectorul non-food și au cumpărat electrocasnice", ne-a explicat Amalia Țurcanu, managerul Selgros Oradea.

Aceasta ne-a confirmat că creșterea numărului de clienți s-a regăsit și în încasări. Ea spune că intrarea în vigoare a noului TVA nu va influența foarte mult prețurile. De asemenea lanțul de magazine 3G din Oradea a reușit să își crească încasările odată cu creșterea vânzărilor de produse alimentare către orădenii care au dorit să își facă provizii de alimente mai ieftine.

Oradea



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite