Brand-urile bihorene de top sunt și cele mai controversate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ion Govoreanu, patronul Trei G
Ion Govoreanu, patronul Trei G

European Drinks&Food, a controversaților frați Ioan și Viorel Micula, lanțul de magazine Trei G, condus de către Ion Govoreanu, trimis în judecată pentru evaziune de milioane de euro, și Selina, controlată de Beniamin Rus, cercetat anul trecut într-un dosar al Direcției Naționale Anticorupție Oradea. Acestea sunt numai trei dintre brand-urile bihorene de top, premiate miercuri seară, la gala organizată de către Federați

La începutul lunii noiembrie, Federația Patronilor Bihor anunța proiectul legat de realizarea unui top al brand-urilor de top din județ, colaborând în acest sens cu viitorii sociologi de la Universitatea din Oradea. Aceștia au făcut un sondaj, pe un eșantion de 400 de respondenți, care au trebuit să nominalizeze cele mai apreciate brand-uri locale, pe 13 categorii de activitate. Rezultatele sondajului au fost făcute publice miercuri seară, în cadrul Galei Brand-urilor Bihorene, eveniment desfășurat la Teatrul Regina Maria, care a beneficiat de participarea unor invitați speciali precum Petre Roman, Monica Tatoiu, Oszkar Fuzes (ambasadorul Ungariei în România),  Dagmar Repcekova (ambasadorul Slovaciei în România) și Attila Kun, legenda fotbalului bihorean.

 Care sunt brand-urile bihorene de top?

La categoria turism, Hanul Pescarilor s-a dovedit a fi cel mai cunoscut nume. La secțiunea sănătate, premiul a fost acordat clinicii Pelican, iar la categoria sport, cel mai apreciat brand a fost desemnat FC Bihor. În domeniul auto, au fost premiați cei de la firma D&C, iar în agricultură cel mai puternic brand este Nutrientul Palonta, deși în fiecare vară orădenii suferă din cauza mirosurilor pestilențiale care ajung în cartiere, de la fermele de porci. În domeniul de prestări servicii, RDS&RCS, compania secretosuluii Zoltan Teszari, a fost desemnată cel mai puternic brand. În domeniul construcțiilor a câștigat firma Selina, iar în cel al materialelor de construcții Adeplast. În materie de comerț nealimentar, cel mai apreciat brand bihorean pare a fi Lotus Center, patronat de asemenea de către o figură controversată pe plan local, Alexandru Mudura. Compania Plastor este cel mai puternic brand local, la categoria produselor chimice. În ceea ce privește sectorul producţiei alimentare, brand-ul fraților Micula, European Drinks&Food, s-a dovedit a fi cel mai puternic. La categoria alte produse industriale a ieșit câștigătoare firma Metalica.

Citeşte mai multe despre acest subiect, mâine dimineaţă, în „Adevarul“

Oradea



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite