Vatmanul din „tramvaiul-groazei”, trimis în judecată la un an de la tragedie GALERIE FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cristian Diaconu (34 de ani), vatmanul care a provocat accidentul de pe 21 martie 2011, a fost acuzat de ucidere din culpă şi vătămare corporală din culpă.  Angajatul RATP  a lovit şase maşini şi un autobuz, iar în urma impactului un agent de la penitenciar a decedat şi mai multe persoane au fost rănite.

Cristian Diaconu a fost trimis în judecată de Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Iaşi, pe 15 martie, pentru de ucidere din culpă şi trei infracţiuni de vătămare corporală din culpă. La un an de la producerea accidentului dosarul a ajuns pe masa magistraţilor de la Judecătoria Iaşi. Primul termen al procesului av fi stabilit pe 17 mai.  

image

Click pe colaj pentru a vedea mai multe imagini cu accidentul din Fundaţie

Clientul meu nu se consideră vinovat de ceea ce s-a întâmplat. El a acţionat toate sistemele de frânare şi susţine că a fost o scăpare a fânei electromagnetice", a declarat Anca Drăgoi, avocata lui Cristian Diaconu.

Ancheta în cazul „tramvaiului-groazei” s-a terminat

Iaşi: Fratele asistentei rănită grav de tramvaiul fără frâne: „E un miracol că a scăpat doar cu nişte fracturi!“ (FOTO, VIDEO, UPDATE)

Cristian Diaconu a fost implicat pe 21 martie în groaznicul accident de la Fundaţie. Tramvaiul pe care-l conducea a intrat în şase maşini şi un autobuz. În urma impactului, agentul- şef adjunct Dănuţ Condurache (43 de ani) din cadrul Penitenciarului Iaşi şi-a pierdut viaţa, iar Mirela Drăguşanu, asistenta medicală aflată lângă el, a fost grav rănită. De asemenea, au fost rănite mai multe persoane. Procurorii au propus arestarea lui Diaconu după tragedie, dar judecătorii au decis ca acesta să fie cercetat în stare de libertate şi i-au interzis să părăsească localitatea.

image

Click pe colaj pentru a vedea mai multe imagini cu accidentul din Fundaţie

Procurorii au demarat o anchetă, iar în dosar au fost efectuate două experzie pentru a stabili cu ce viteză circula tramvaiul şi dacă acesta era defect. „Expertiza tehnică a constatat că tramvaiul nu era defect, iar cea criminalistică a stabilit o culpă comună, atât a vatmanului, cât şi a conducătorilor auto care au oprit pe linia de tramvai", a adăugat Anca Drăgoi, avocata vatmanului.

Rămâneţi pe iasi.adevarul.ro pentru ştiri proaspete din judeţ.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite