Iaşi: Facturile la E.ON, întârziate din cauza Poştei Române

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentanţii E.ON Moldova nu exclud varianta ca preavizele de deconectare de la reţeaua electrică să fi ajuns cu întârziere la consumatori din cauza serviciului de poştă.

La începutul acestei săptămâni, casieriile E.ON Moldova au fost luate cu asalt de către ieşenii care s-au trezit cu preavize de deconectare în căsuţa poştală, sosite chiar în ziua în care era programată debranşarea de la reţeaua electrică.

„Procesul de distribuire a facturilor emise de E.ON Moldova Furnizare către cei peste 1,4 milioane de clienţi ai companiei noastre se desfăşoară în cea mai mare măsură în condiţii bune, prin intermediul Poştei Române. Dar, din diverse motive, nu este exclusă şi apariţia unor cazuri în care factura să nu ajungă la consumator“, a declarat Sorin Munteanu, purtător de cuvânt al E.ON Moldova.

În ceea ce priveşte cazul lui Bogdan Rotaru, care a fost debranşat de la reţeaua electrică la începutul acestei săptămâni, cei de la E.ON au emis următorul răspuns:

„Domnul Rotaru înregistrează restanţe la plata facturilor, începând cu luna martie 2010, termenele de plată fiind cu mult depăşite faţă de termenele legale prevăzute de reglementările în vigoare. În acest caz, preavizul a fost trimis în data de 22 octombrie a.c., iar sistarea serviciilor de furnizare a energiei electrice s-a făcut în data de 16 noiembrie“, a precizat Sorin Munteanu.

Iaşi



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite