Iaşi: Ciprian Paraschiv şi-a lansat prima carte

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fostul căpitan al echipei de fotbal Politehnica Iaşi, în prezent şeful Direcţiei pentru Sport a Judeţului Iaşi, a scris un veitabil manual despre brandul în sport.

Aşa cum mărturiseşte şi autorul, publicaţia „Construirea unui brand în sport" se adresează în primul rând echipelor manageriale şi de marketing din sportul profesionist.

„În contextul în care în literatura română de specialitate sunt prea puţine cărţi care să trateze acest subiect, acest volum poate fi luat ca un veritabil manual de către studenţii facultăţilor de sport", a explicat Ioan Moraru, coordonatorul cabinetului metodic din cadrul DJS Iaşi.

„Printre altele, în carte am prezentat ca exemple felul cum cluburi mari din străinătate, cum este cel de fotbal Manchester United, au reuşit să-şi transforme numele într-o marcă de succes", a declarat şi autorul.

Preţul unui volum este de 20 de lei, urmând ca 20% din totalul vânzărilor să fie alocat grupei din 1998 a centrului de fotbal pentru copii din Copou.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite