Firme de top reclamate zilnic de ieşeni. Vezi ce sancţiuni primesc societăţile de cablu şi telefonie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ieşenii reclamă lipsa serviciilor de calitate oferite de firmele de telecomunicaţii
Ieşenii reclamă lipsa serviciilor de calitate oferite de firmele de telecomunicaţii

Serviciile Romtelecom şi RDS sunt cele mai contestate la Protecţia Consumatorilor din Iaşi.

Firmele RDS-RCS şi Romtelecom, care furnizează servicii de internet, telefonie şi televiziune, fac obiectul a sute de reclamaţii depuse de ieşeni către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Iaşi. Cele două companii au adunat de la începutul acestui an peste 350 de sesizări. Practic, în fiecare zi, una dintre cele două se alege cu o reclamaţie nouă la Oficiul CJPC.


Cele mai multe dintre acestea au fost depuse pe numele RDS-RCS, care a fost reclamată de 189 de ori. 21 dintre plângeri se referă la refuzul companiei de a rezilia contractele consumatorilor care au cerut acest lucru. În alte 19 reclamaţii, consumatorii s-au plâns că facturile nu le-au fost calculate corect, în timp ce alte 15 sesizări s-au referit la nerespectarea contractului de către RDS-RCS.


Amenzi mai mari pentru RDS-RCS


„De la începutul acestui an, firma a primit zece amenzi a căror valoare totală este de 26.000 de lei. Totodată au fost aplicate şi alte opt avertismente“
, ne-a precizat Daniel Piftor, directorul CJPC Iaşi.


În ceea ce priveşte Romtelecom, firmă care împreună cu RDS-RCS deţin monopolul în ceea ce priveşte serviciile de internet, telefonie fixă şi televiziune, a fost reclamată în 2011 de 164 de ori la Protecţia Consumatorului. La fel ca şi în cazul RDS, cele mai multe plângeri s-au referit la probleme constatate la facturare (28) sau la nerezilierea contractului (23).


În urma controalelor efectuate de către comisari, Romtelecom a primit trei amenzi în valoare totală de 5.000 de lei şi alte trei avertismente.


Cele două firme, corijente la comunicare


Ultima sesizare pe numele Romtelecom a fost depusă de un ieşean care s-a văzut obligat să plătească o factură, deşi contractul său era reziliat. Reporterii „Adevărul“ au încercat să obţină puncte de vedere de la cele două companii, însă atât RDS-RCS, cât şi Romtelecom s-au dovedit a fi corigente la capitolul comunicare cu presa. Punctul de vedere de la Romtelecom a fost solicitat pe 2 decembrie, în timp ce de la RDS-RCS la începutul săptămânii trecute. Niciuna dintre firme nu a răspuns.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite