Ciudăţeniile reclamate la Protecţia Consumatorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Daniel Piftor se confruntă frecvent cu reclamaţii bizare
Daniel Piftor se confruntă frecvent cu reclamaţii bizare

Unii ieşeni cred că CJPC reprezintă rezolvarea tuturor problemelor şi apelează la această instituţie şi când nu este cazul. Comisarii se confruntă frecvent cu tot soiul de plângeri stranii.

Orice reclamaţie sau sesizare adresată Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Iaşi trebuie tratată cu seriozitate şi verificată, oricât de ciudată ar părea la prima vedere. Unii consumatori nu se sfiesc să apeleze la serviciile comisarilor pentru a rezolva o serie de probleme bizare.

Un bărbat de 59 de ani, originar din judeţul Hunedoara, a depus o reclamaţie către CJPC Iaşi, fiind nemulţumit de efectul unor afrodisiace pe care le-a cumpărat de la o firmă din Iaşi. Bărbatul a achiziţionat în urmă cu aproximativ un an mai multe de capsule de VIMAX, un medicament despre care bărbatul credea că o să-i facă „sexul lung şi tare“, după cum a scris în plângere. Pastilele nu au avut efectul scontat, iar el a rămas păgubit de 810 lei, pentru că firma a avut acoperire legală în acest caz.

A reclamat că nu s-a deschis uşa autobuzului
„Petentul ne-a adus la cunoştinţă că în urma tratamentului cu VIMAX spera că i se va modifica dimensiunea penisului. Acest medicament este un supliment alimentar care conţine afrodisiace. Reclamantul a susţinut că reprezentanţii firmei i-au spus la telefon că acestea ar avea efectul dorit de el. Reclamaţia este în curs de finalizare“, ne-a spus Daniel Piftor, şeful CJPC. O altă reclamaţie bizară pe care comisarii ieşeni au primit-o luna aceasta vine din partea unui bărbat care s-a supărat că uşa autobuzului pe care îl aştepta nu s-a deschis. El a fost nevoit să se deplaseze câţiva metri pentru a intra în vehicul.

Săptămâna aceasta, o femeie a venit cu o bucată de pâine la CJPC în care susţine că a găsit un cui. Ieşeanca a consumat aproape toată pâinea şi a venit cu firimituri şi un cui. Comisarii nu au putut da nicio sancţiune, pentru că femeia nu-şi mai aducea aminte nici măcar de unde a cumpărat pâinea.

Şapte reclamaţii pe zi
„Fiecare are dreptul să reclame, însă trebuie să ţină seama şi de competenţele noastre. Nu toate reclamaţiile se rezolvă la Protecţia Consumatorilor, deşi noi ne dorim să ajutăm pe toată lumea“, a mai spus Daniel Piftor. De la începutul anului, ieşenii au depus 2.066 de reclamaţii, ceea ce înseamnă că, zilnic, reprezenţii CJPC se confruntă cu şapte cazuri noi. ;

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite