Campanie de promovare a Primăriei Iaşi cu iz electoral. 15.000 de pliante împărţite în tot oraşul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Secţiune din pliantul împărţit pe străzile Iaşiului
Secţiune din pliantul împărţit pe străzile Iaşiului

Oficialii municipalităţii au decis, din senin, să reia o campanie de promovare a investiţiilor făcute în oraş din fonduri europene, intitulată "Iaşul are prioritate".

Campania de autopromovare a Primăriei Iaşi a început în primăvara acestui an şi s-a oprit în vară, imediat după terminarea alegerilor locale.

Bannere, panouri şi pliante au fost distribuite peste tot cu mesajul "Iaşul are prioritate" şi detalii despre şantierele despre şantierele care au împânzit oraşul.

Acum, acţiunea a început din nou, pe pietonalul Lăpuşneanu, unde au fost împărţite 5.000 de pliante.

Unul dintre mesajele transmite ieşenilor este acela că nu vor mai vedea buldozere în oraş din 2015. Acest fapt este puţin probabil, în condiţiile în care majoritatea proiectele sunt deja în întârziere.

Pliantul conţine informaţii legate de proiecte europene derulate de Primărie. Pe verso, răspunsuri la trei întrebări: „De ce au început toate şantierele în acelaşi timp", „Când se vor termina lucrările" şi „Ce înseamnă Iaşul are prioritate".

Acţiunea va continua zilele următoare în cartierele Păcurari şi Dacia. Oficialii Primăriei vor plăti 20.000 de lei pentru cele 15.000 de pliante.

Intră pe iasi.adevarul.ro pentru a afla noutăţi din Capitala Moldovei!

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite