UPC ţine o deveancă „legată” cu facturi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Facturile UPC au devenit un coşmar pentru Terezia Popa
Facturile UPC au devenit un coşmar pentru Terezia Popa

Funcţionarii companiei au refuzat până acum să-i înmâneze o cerere tip de deconectare, pe motiv că acestea se dau doar în caz de deces.

Ce trebuie să facă un client ca să poată renunţa la contractul de furnizare a serviciilor de televiziune prin cablu de la UPC? Răspunsul este cinic: să moară. Aceasta este opinia Tereziei Popa, una din abonatele acestei companii.

Încurcătură de proporţii

Femeia încearcă fără succes din luna august a acestui an să renunţe la serviciile acestui furnizor. „Din prima clipă mi-au spus că singura cale ca să mă deconecteze este cea telefonică. Am sunat la numărul clientului în luna august, m-au resunat pentru confirmare de la UPC Bucureşti, după care s-a lăsat liniştea”, spune Terezia Popa. Între timp, deveanca s-a abonat la alt furnizor de televiziune prin cablu, dar a continuat să primească lunar şi facturile de la UPC.

Ultima, aferentă lunii decembrie, notifică penalităţi de 0,5 la sută pentru fiecare zi de întârziere la plată. „De astă vară, am fost de patru ori la UPC.  De fiecare dată, rezultatul a fost nul. Eu nu am putut dovedi că am cerut telefonic sistarea cablului, iar ei mi-au spus că nu au cererea mea în baza de date şi m-au trimis să mă lămuresc cu Bucureştiul”, spune clienta nemulţumită.

Hârtie primesc doar morţii

Pentru că cererile de mână nu sunt valabile, deconectarea de la serviciile UPC se face în baza unui formular special existent la sediul companiei. Când a cerut înscrisul, o funcţionară de la ghişeu a informat-o pe Terezia Popa că cererile tip de deconectare se dau doar în caz în care abonatul trece la cele sfinte. „Adică trebuie să mor ca să primesc formularul prin care pot dovedi că am cerut sistarea serviciului?”, spune deveanca. „Nu cunosc exact situaţia doamnei, dar bănuiesc că este vorba de o greşeală”, a fost răspunsul coordonatorului tehnic UPC Deva, Claudiu Mladin.

Nu cunosc exact situaţia doamnei, dar bănuiesc că este vorba de o greşeală.
Claudiu Mladin, coordonator tehnic UPC Deva

Hunedoara



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite