STRABAG: Începutul construcţiei autostrăzii poate fi amânat pentru luna aprilie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Amânarea se datorează condiţiilor meteo improprii. Austriecii de la Strabag nu au nevoie de mai mult de 350 de oameni de pe piaţa locală a muncii. Aproximativ 1000 de hunedoreni şi-au arătat interesul pentru un post la autostradă, primele angajări find programate pentru martie.

Construcţia tronsonului de autostradă Deva - Orăştie este amânată pentru luna aprilie, dupa ce reprezentanţii  firmei austriece constructoare, STRABAG,  au anunţat iniţial debutul organizării de şantier pentru luna decembrie 2010. Motivul invocat de compania Strabag pentru această amânare ţine de condiţiile meteorologice care nu permit demararea lucrărilor.

Se evaluează CV

La Deva sunt însă deja semne iminente că în acest an va începe construirea autostrăzii. Strabag a închiriat deja în reşedinţa de judeţ un spatiu pentru birouri situat pe DN 7, în apropierea parcului comercial.  De asemenea, sunt prezenţi cinci din experţii austrieci care se ocupă cu recrutarea personalului şi evaluarea tehnică a amplasamentului. În total, pentru acest şantier vor fi relocaţi la Deva 40 de specialişti austrieci, pentru care firma închiriază în aceste zile locuinţe. Reprezentanţii STRABAG sunt în faza de analiză a CV-urilor persoanelor care au solicitat un job la autostradă. Potrivit Paulei Rys, ofiter de presă în cadrul companiei Strabag, pentru şantierul din judeţul Hunedoara, constructorul austriac  are nevoie de doar 350 de angajaţi. “Acesta este numărul maxim de muncitori de care avem nevoie de pe piaţa locală. Ei nu vor fi angajaţi dintr-o dată ci treptat, astfel încât să obţinem capacitatea maximă  de lucru în sezoanele de vară şi toamnă”, spune Paula Rys.
ÎIn prezent, aproximativ 1000 de hunedoreni şi-au depus cereri de angajare la autostradă. Toate CV-urile sunt evaluate de departamentul HR al companiei, primele angajări urmând a avea loc cel mai devreme în a doua decadă a lunii martie.

Ce contruiesc austriecii?

Tronsonul de autostrada are 32,8 kilometri, iar pe aceasta distanta sunt proiectate a fi construite 15 poduri si 10 pasaje rutiere. Valoarea contractului este de 220,6 milioane de euro (TVA inclus), din care contributia Comisiei Europene este de 133,6 milioane de euro. Finalizarea construcţiei este planificată pentru finalul lui 2012.

Hunedoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite