Giurgiuvenii s-au cam săturat de petiţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În anul 2010, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Giurgiu a fost înregistrat un număr total de 672 de reclamaţii şi sesizări făcute de cetăţenii nemulţumiţi de serviciile primite, mai puţine decât în 2009.

Şeful CJPC Giurgiu, comisarul şef adjunct Anca Brătan, a declarat pentru “Adevărul de Seară” că numărul petiţiilor depuse la instituţie în anul 2010 a fost mai mic decât în 2009. Reprezentantul CJPC Giurgiu a găsit şi explicaţiile pentru această statistică.
“Am avut cu aproximativ 50 de reclamaţii mai puţin decât în anul 2009. Fie a fost vorba despre o satisfacţie a consumatorului, mulţumit de serviciile care i se aduc, fie a fost vorba şi de o neimplicare a societăţii civile faţă de nedreptăţile care se fac. Mulţi cetăţeni, dacă au o nemulţumire preferă să o accepte. În loc să se complacă, ar trebui să se adreseze CJPC-ului” afirmă Anca Brătan.

Se plâng de serviciile de internet, cablu şi TV
Conform datelor puse la dispoziţie de CJPC Giurgiu, dintre cele 672 de petiţii, 70% au fost reclamaţii, restul de 30% fiind sesizări. Anca Brătan susţine că peste 500 dintre ele au fost întemeiate.
În topul  pe anul trecut conduce domeniul telefonie/internet/TV (155 de petiţii), urmat de domeniul energiei electrice (126) şi cel al bunurilor nealimentare (94).
“Ca şi ordine, topul este asemănător cu cel din anul trecut. Excepţie face domeniul bancar, care se află pe locul patru cu 93 de petiţii, mult mai multe decât anul trecut” spune comisarul şef adjunct care a enumerate şi restul domeniilor care au creat nemulţumiri printre cetăţeni: produsele alimentare, energia termică, alimentaţia public, transportul şi serviciile poştale.

A cerut masa de Revelion ca daună!
Anca Brătan susţine că spre deosebire de alţi ani, în 2010 numărul cetăţenilor care au depus reclamaţii şi sesizări “trăsnite” aproape că a lipsit. “Oamenii au început să fie mai serioşi atunci când fac o reclamaţie. E adevărat, unii dintre ei au pretenţii exagerate faţă de prejudicial creat, însă este dreptul lor să facă acest lucru dacă se referă strict pe domeniul pe care îl încriminează” a declarat directorul CJPC.
Cel mai amuzant moment a fost înregistrat în luna decembrie a anului trecut. Supărat pentru faptul că maşina sa a rămas pentru prea multă vreme într-un service, un şofer giurgiuvean a reclamat firma respectivă la CJPC şi a solicitat daune mai puţin obişnuite. Bărbatul a cerut ca de revelion să beneficieze alături de familia sa de o masă completă la un restaurant din oraş.



Giurgiu

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite