Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi - mai deschisă ca niciodată pentru viitorii studenţi!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prima zi a campaniei de informare şi promovare a ofertei educaţionale a Universităţii Dunărea de Jos din Galaţi s-a încheiat cu succes. Peste 1.200 de elevi din clasele a XI-a şi a XII-a au participat, astăzi, la evenimentul universităţii.

„Zilele Porţilor Deschise" reprezintă o amplă campanie de informare şi promovare desfăşurată în rândul elevilor de liceu, la sediul Universităţii şi în mass-media, pentru a pune la dispoziţia candidaţilor informaţii utile şi pentru a câştiga încrederea acestora.

Evenimentul este la a treia ediţie într-o astfel de formă centralizată, a început astăzi şi se va termina mâine după-amiază. Manifestarea constituie o acţiune absolut necesară în contextul integrării europene şi se suprapune, în acest an, unui eveniment festiv pentru instituţia noastră şi pentru învăţământul superior românesc - aniversarea Universităţii.

„Zilele Porţilor Deschise" organizate de Universitatea ,,Dunărea de Jos" din Galaţi se adresează elevilor de liceu din clasele a XI-a (o noutate pentru această ediţie) şi a XII-a, indirect profesorilor şi părinţilor. În plus, evenimentul are în vedere şi acel segment al studenţilor care doresc să îşi continue studiile la a doua facultate, prin învăţământ la distanţă sau cu frecvenţă redusă, respectiv la un masterat. Numărul total de tineri care vor fi expuşi mesajelor se ridică la peste 3500, în 31 de licee, numărul estimat pentru participanţii efectiv depăşind 2000. Acestora li se adaugă profesori cooptaţi în aceste activităţi, precum şi părinţi care vor dori să participe la eveniment.

Fiind o campanie de informare şi promovare, „Zilele Porţilor Deschise" vizează în primul rând oferirea unei baze de informaţii necesare posibililor candidaţi. Astfel, aceştia pot afla care sunt domeniile şi specializările din cadrul celor 15 facultăţi ale Universităţii, în ce constă examenul de admitere, care este aria curriculară propusă pe parcursul studiilor, dar şi ce perspective oferă fiecare specializare în parte.

Mesajul campaniei se adresează în primul rând liceenilor şi, indirect, părinţilor şi profesorilor, care au putere de decizie. Pentru a obţine informaţii detaliate publicul are la dispoziţie materiale promoţionale şi informative: broşuri, pliante, ghidul candidatului, prezentări Power-Point, prezentări video etc. Activităţile sunt completate de expoziţii de carte, vizite în sălile de curs şi de laborator ale facultăţilor.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite