Galaţi: Smântână mucegăită pe rafturile supermarketului Billa

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Galaţi: Smântână mucegăită pe rafturile supermarketului Billa
Galaţi: Smântână mucegăită pe rafturile supermarketului Billa

Inspectorii OPC s-au confruntat în sezonul de vară cu o creştere a numărului reclamaţiilor faţă de celelalte perioade ale anului Un gălăţean a rămas stupefiat aseară, după ce a cumpărat o cutie cu smântână de la supermarketul Billa.

Bărbatul, care nu a dorit să îşi dezvăluie identitatea, a fotografiat smântâna, indignat de oferta cu mucegai din supermarket.

 În această dimineaţă, gălăţeanul s-a prezentat la sediul redacţiei “Adevărul de Seară” cu bonul de casă şi cu smântâna stricată pentru a reclama cele păţite.

„Am cumpărat-o din Billa, supermarketul de unde îmi fac de obicei cumpărăturile. Când am ajuns acasă, am avut o surpriză neplăcută: era mucegăită.

Nu mi se pare normal aşa ceva. Data când expira produsul era 5 septembrie. La raft mai erau multe astfel de cutii”
, ne-a spus consumatorul. 

Acesta ne-a mărturisit că a făcut reclamaţie şi a trimis fotografiile realizate Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Galaţi.

“Mi-a spus că vor face un control. Sper să retragă marfa expirată de la comercializare”, a adăugat reclamantul.

Abateri repetate

Şeful Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC), Nicolae Oancea, ne-a explicat astăzi că instituţia pe care o conduce primeşte săptămânal astfel de reclamaţii.

“Avem probleme frecvent cu acest supermarket. Săptămâna trecută am primit reclamaţii cu privire la nişte produse de panificaţie şi o ofertă promoţională la apa minerală, care s-a dovedit a fi falsă. În consecinţă, am întocmit procesul verbal şi urmează să aplicăm şi sancţiuni contravenţionale”
, ne-a declarat Nicolae Oancea.

De la şeful OJPC am aflat că în ultimele două luni au mai fost acordate amenzi supermarketurilor din Galaţi pentru produse cu termen de valabilitate depăşit, depozitare şi etichetare necorespunzătoare a alimentelor, precum şi pentru probleme cu întreţinerea spaţiilor de depozitare a acestora.

Consumatorii sunt sfătuiţi de inspectorii OPC ca la cumpărarea oricărui produs să solicite bonul de casă, pentru a putea proba eventuale nereguli.

De asemenea, orice abatere în domeniul siguranţei alimentelor poate fi sesizată la dispeceratul instituţiei şi la numărul de telefon 0236.413.929.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite