Revoluţie tehnologică: „Buzz” pe Messenger de la Universitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Şeful Departamentului Comunicare, Cristi Dumitru, arătându-ne rezultatul muncii lui
Şeful Departamentului Comunicare, Cristi Dumitru, arătându-ne rezultatul muncii lui

 Universitatea “Dunărea de Jos” din Galaţi şi-a făcut cont de Facebook şi Messenger. Pentru a se apropia cât mai mult de tineri,Departamentul Comunicare a postat mai multe filmuleţe de prezentare a universităţii pe site-ul youtube.com

Deşi are mai bine de 60 de ani existenţă, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi nu se cramponează de metodele tradiţionale de promovare a activităţii şi apelează la  forme „ultimul răcnet” de a se face cunoscută  în rândul viitorilor studenţi.
 
Primul pas: conducerea Departamentului Comunicare din cadrul universităţii a creat un cont pe cunoscutul site de socializare „facebook.com” şi a postat mai multe filmuleţe de prezentare a facultăţilor pe site-ul „youtube.com”.

Pe Facebook cu dom’ profesor

„Momentan, facebook este cea mai mare şi serioasă reţea socială din lume, în România având peste 600.000 de utilizatori. Peste 70% dintre aceştia sunt tineri, aşa că se încadrează în grupul ţintă al Universităţii «Dunărea de Jos». Prin intermediul acesteia se pot transmite informaţii legate de evenimentele organizate de universitate”, spune Cristi Dumitru, şeful departamentului.

Apoi, departamentul Comunicare a trecut la crearea unui blog, care va fi administrat de universitate şi pe care se vor “urca” informaţii extrem de utile, atât pentru actualii studenţi cât şi pentru liceeni. Şi pentru că tot am vorbit despre liceeni, mai trebuie spus şi faptul că aceştia vor avea un site separat pentru viitoarea admitere.

Mai mult, oamenii care se ocupă de imaginea Universităţii Dunărea de Jos au semnat şi un parteneriat cu administratorii studentie.ro, pentru a promova universitatea în site-urile foarte accesate de tineri.

De asemenea, în colaborare cu Liga Studenţilor din Galaţi, universitatea a făcut o bază de date cu adrese de email ale studenţilor şi a creat un cont de messenger al departamentului de pe care se vor transmite în timp real informaţii legate de ceea ce se întâmplă în universitate.

Adio afişe la secretariat!

Cei mai mulţi studenţi sunt super-încântaţi de faptul că pot comunica pe messenger. “Mi se pare super-tare ideea, eu ţin mess-ul deschis tot timpul, iar dacă informaţii legate de mobilităţi ale studenţilor, sesiuni ştiinţifice, tabere studenţeşti şi burse le primesc de acum pe net, atunci pot să afirm că sunt cu adevărat informată. M-am săturat de zecile de afişe de la secretariatele facultăţilor sau din cămine, toate îmi par la fel, aşa dacă am primit un mass de la Infougal îl citesc, îl dau mai departe sau îl pot inchide”, spune Mihaela Lepădatu, studentă în anul IV la “Chimie Alimentară”.

Alţii au numai cuvinte de laudă despre noul site al Universităţii. „Are în sfârşit o interfaţă umană, prietenească. Nu mai ai impresia că ai nimerit din greşeala pe site-ul vreunei agenţii guvernamentale care l-a făcut doar din obligaţie. Sunt şi eu prieten pe facebook cu universitatea, prin intermediul profilului Infougal, i-am dat add şi pe mess, de abia aştept să primesc mass-uri utile”, spune un alt student, Cosmin Niţu.

Obiectiv: Socializarea cu studenţii


Prin acest proiect, universitatea gălăţeană  doreşte  să se adapteze noilor mijloace de comunicare ale tinerilor, plecând de la constatarea că mediul online este pentru aceştia unul din principalele mijloace de transmitere a informaţiilor.

Facebook , Youtube, blogurile şi Yahoo Messenger sunt situate în topul preferinţelor tinerilor liceeni, targetul de bază al instituţiei de învăţământ. Pe de altă parte, prin aceste mijloace de comunicare online, informaţiile de interes general vor ajunge în timp real la studenţi şi tinerii liceeni, aceştia având posibilitatea să contacteze Universitatea mult mai uşor, prin Departamentul de Comunicare.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite