Soborul directorial din Primărie are parte de o nouă amânare a reorganizării schemei de personal

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Primăria Galaţi Foto: arhivă Adevărul
Primăria Galaţi Foto: arhivă Adevărul

Noua organigramă n-a putut fi aprobată nici la ultima şedinţă a Consiliului Local pentru că municipalitatea n-a comunicat Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici modificările legate de numărul şi funcţiile angajaţilor.

Ultima şedinţă a Consiliului Local, de la sfârşitul săptămânii trecute, iniţial, avea inclus pe ordinea de zi un proiect de hotărâre privind noua organigramă a Primăriei, una uşurată de actualul sobor de directori bine plătiţi care contribuie doar la birocratizarea excesivă a activităţii municipalităţii şi la cheltuirea nesăbuită a banului public. Totuşi, încă o dată, acest proiect a fost retras, acum, din cauza descoperirii unor neconcordanţe între schema de personal reală din Primăria gălăţeană şi cea înregistrată în baza de date a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici (ANFP).

„Am fost la ANFP, am discutat cu noua organigramă în faţă şi n-au fost niciun fel de probleme în privinţa acesteia. A doua zi însă, când a mers consilierul meu pentru aprobare, surpriză: între baza de date de la ANFP şi actuala organigramă, apărea o diferenţă de peste 100 de posturi. Datele pe care le aveau ei, nu coincideau cu cele din Primăriea şi asta pentru că Serviciul Resurse Umane de la noi n-a avut în vedere să facă o corelare comunicând la ANFP schimbările făcute în timp. Din acest motiv, cei de la Agenţie ne-au cerut să eliminăn neconcordanţele şi apoi să mergem din nou la ei pentru aprobarea organigramei. Este încă o dovadă că sistemul de frâne funcţionează bine", a declarat primarul Marius Stan.

Galaţi



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite