Discount-uri şi promoţii în farmaciile din Vrancea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cardurile de fidelitate sau promoţiile gen „două produse la preţ de unu" sunt doar câteva dintre ofertele practicate de farmacii. Încheierea unor contracte cu furnizori care mai lasă din preţ sau scăderea adosului comercial sunt alte metode prin care administratorii farmaciilor reuşesc să reziste pe piaţă.

Pentru a se menţine pe piaţă, din ce în ce mai multe farmacii din municipiu aleg să îşi atragă clienţii sau să-i fidelizeze pe cei existenţi prin diverse promoţii şi discounturi.

Astfel, stocuri întregi de produse dermo - cosmetice, suplimente alimentare sau vitamine sunt scoase la vânzare la preţuri tentante.

„De exemplu, două cutii de suplimente Gingobiloba pot fi cumpărate la preţ de una, iar cei care achiziţionează o cutie de vitamine primesc gratis o sticluţă de propolis. Toate se vând foarte bine", declară Maria Grădişteanu, asistent în cadrul unei farmacii din municipiu.

Şi cardurile de fidelitate se numără printre soluţiile găsite de farmacii pe timp de criză. Posesorii unui astfel de card au parte de reduceri de până la 10% la o gamă variată de produse farmaceutice.

„Lanţul nostru de farmacii emite trei tipuri de carduri. Cel de fidelitate, prin intermediul căruia clienţii plătesc cu 5% mai puţin, la cumpărarea oricărui produs farmaceutic sau cosmetic, cel de „Diabet", cu o reducere de 7% la toate produsele pentru diabetici şi cardul pentru "Copilul Meu" care oferă oportunitatea de a achiziţiona produse pentru copii mai ieftine cu 7%", declară Georgeta Ionică, specialist Promovare şi Comunicare în cadrul unui lanţ de farmacii.

De altfel, farmaciile care vin cu astfel de oferte trebuie să negocieze cu furnizorii de medicamente. „Fie colaborăm cu furnizorii, care ne oferă discount-uri la preţul de achiziţie, fie practicăm un adaos comercial mai mic", mai spune Georgeta Ionică.

Clienţii, încântaţi

Viorica Cândea (50 ani) se numără printre posesorii uni card de fidelitate, de care este foarte încântată.

„Am parte de reduceri avantajoase, care sunt extrem de binevenite la pensia mea mică", spune focşăneanca.

În vizorul inspectorilor OPC

Periodic, inspectorii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor organizează controale în farmaciile care anunţă promoţii.

„Am depistat nereguli în ceea ce priveşte nerespectarea procentului afişat pe etichetele produselor incluse în promoţie. De asemenea, s-au identificat produse cosmetice cu termenul de valabilitate depăşit", declară Mirela Bâznă, şef CJPC Vrancea.

Focşani



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite