Publicitate cu dedicaţie de la Consiliul Judeţean Vrancea pentru Monitorul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Evenimentele organizate de administraţia judeţeană sunt aduse la cunoştinţa publicului prin ziarul "de casă", Monitorul de Vrancea. Oficial, sumele alocate pentru publicitate de Consiliul Judeţean Vrancea sunt simbolice, de ordinul câtorva mii de lei pe an.

O altă punte de legătură între preşedintele CJ Vrancea, Marian Oprişan, şi ziarul pe care îl controlează din umbră, în speţă „Monitorul de Vrancea", este publicitatea.

O arată reclamele ce se întind pe pagini întregi ale cotidianului, la fiecare paranghelie pe bani publici pentru care CJ alocă între 100.000 şi 750.000 de lei. Cum? Simplu.

Banii sunt viraţi prin firma care se ocupă de fiecare dată de organizarea de spectacole, United Media Creative, condusă de Radu Fornea, solistului formaţiei K1.

Confirmă acest fapt chiar directorul economic al CJ Vrancea, Dumiru Diţă.

"Toţi banii vor fi daţi la firma ce se ocupă de eveniment pentru spectacole, plata artiştilor şi montarea scenei. Cel mai probabil evenimentul va fi organizat de aceeaşi firmă care s-a ocupat şi de Festivalul Vinului şi de Revelion, cea a solistului de la K1", ne-a declarat Diţă în timpul pregătirilor uneia dintre manifestările organizate pentru distrarea "cetăţenilor trişti", aşa cum s-a exprimat chiar preşedintele CJ, Marian Oprişan.

Citeşte amănunte în săptămânalul local "ADS Focşani". Ziarul se găseşte la chioşcurile de difuzare a presei din oraş la preţul de 0,90 de lei.

Focşani



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite