Craiova: Isteria reducerilor la magazinul Mercur

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Craiovenii aproape că s-au călcat în picioare pentru hainele la reducere
Craiovenii aproape că s-au călcat în picioare pentru hainele la reducere

Mii de oameni s-au înghesuit azi-noapte în centrul comercial Mercur ca să pună mâna pe produse la preţuri promoţionale. Cumpărătorii s-au declarat nemulţumiţi de promoţiile din magazine.

Febra cumpărăturilor a cuprins aseară toată Bănia. Din vorbă în vorbă, s-a dus vestea că în Mercur, cel mai mare centru comercial din Craiova, vor avea loc reduceri consistente. Aşa că, pe la ora 21, când era anunţat startul „Nopţii reducerilor”, un puhoi de lume deja se strânsese în Mercur. Cea mai mare înghesuială a fost la raioanele de haine şi încălţăminte, unde craiovenii efectiv s-au călcat în picioare ca să prindă măcar un produs din promoţie. Chiar dacă reducerile s-au dovedit a fi doar un balon de săpun, oamenii au continuat să cumpere, conştienţi fiind de faptul că vor aştepta chiar şi o oră pentru a putea achiziţiona ceva în aglomeraţia de la standuri.

craiova
craiova1

Nu a contat nici faptul că, la final, pentru tot efortul depus, clientul s-a ales doar cu reduceri de 10-20 de lei. „E foarte bună ideea, dar reducerile sunt inexistente. Dacă ar fi vrut să facă o treabă bună, ar fi făcut soldări, ca în afară, unde îţi cumperi tricouri de firmă la câţiva euro. Ce au făcut ei aici e praf în ochi, marketing de doi lei”, ne-a spus Marian Bogea, un tânăr care studia ieri ofertele de la Galeria Comercială Top Sport, inaugurată aseară în Mercur.

Vânzări-record chiar şi fără reduceri


Cu toate acestea, reprezentanţii magazinelor au anunţat deja vânzări-record. Florina Ciovică, lucrător în cadrul House of Art, a precizat că magazinul a avut clienţi cu duiumul nu numai azi-noapte, între ora 21 şi ora 3, dar şi pe tot parcursul zilei de ieri. „Chiar nu ne aşteptam la o asemenea afluenţă de clienţi. A fost mereu coadă la case şi aproape că nu am mai făcut faţă. Vânzările au fost peste aşteptări nu numai acum, dar şi pe parcursul zilei de azi, când am depăşit cu mult media vânzărilor obişnuite”, a spus reprezentanta magazinului, cu ochii pe cei care ieşeau de la standuri. De altfel, conducerea Mercur a hotărât să întărească pentru o seară paza centrului comercial de frica amatorilor de furtişaguri. Reduceri consistente au fost aplicate la produsele cosmetice (spre exemplu, Yves Rocher), dar şi la bijuterii.



Singurele care nu au avut clienţi au fost magazinele de electronice şi electrocasnice de la etajul al treilea al centrului comercial. Mulţi dintre cei care au ajuns la raioanele de haine ne-au declarat că veniseră, de fapt, să achiziţioneze produse electronice şi electrocasnice. „Nu făcui altceva decât să casc ochii pe la Altex şi Domo, că oferte n-au avut. Venisem pregătit cu 1.000 de lei să-mi iau un LCD şi cheltuii deja jumătate din bani pe ţoale şi adidaşi de firmă”, ne-a declarat Marius Mitrache.

Noaptea reducerilor
Craiova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite