Craiova: Compania CEZ a deschis un nou centru de relaţii cu clienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noul centru permite comunicarea directă cu clientul prin renunţarea la ghişee şi înlocuirea acestora cu birouri.
Noul centru permite comunicarea directă cu clientul prin renunţarea la ghişee şi înlocuirea acestora cu birouri.

Compania cehă CEZ, furnizorul de energie electrică în Oltenia, a inaugurat ieri cel mai mare şi mai modern centru de relaţii cu clienţii, în Craiova, pe strada România Muncitoare, nr. 13B.

Investiţia totală se ridică la aproximativ 500.000 de euro, fiind cel de-al şaselea centru de relaţii cu clienţii pe care compania cehă îl inaugurează în municipiile reşedinţă de judeţ. „Dorim să ne apropiem cât mai mult de clienţii noştri. Sperăm că aici vor fi cât mai multe informaţii şi cât mai puţine reclamaţii“, a spus Doina Vornicu, directorul CEZ Distribuţie.

Potrivit reprezentanţilor CEZ, pentru 2011 au planificat noi investiţii în înlocuirea şi modernizarea reţelelor electrice: "Reţele sunt foarte vechi şi nu mai fac faţă consumului mărit de energie electrică. Stilul de viaţă al oamenilor s-a schimbat. Numărul de consumatori din casa fiecăruia a crescut faţă de acum 20 de ani. În aceste condiţii, înlocuirea liniilor care nu mai fac faţă este o necesitate“, a mai spus Doina Vornicu. Potrivit reprezentanţilor CEZ, anul viitor vor fi investite din fonduri proprii circa 200 de milioane de lei, din care aproximativ zece milioane de euro numai în Craiova.

Noul centru inaugurat joi la Craiova va fi deschis în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8.00 - 18.00. Clienţii pot cere informaţii şi telefonic, la numărul 0372.524.123, care va fi pus în funcţiune în următoarele zile.

Craiova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite