Heineken pentru comunităţi a desemnat la Constanţa proiectele câştigătoare/ Vezi care sunt acestea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectul de testare pentru boli infecţioase şi cel de păstrare a identităţii neamului prin obiceiuri au primit punctajul mazim. Organizaţiile neguvernamentale care le-au propus vor primi câte 63.000 de lei


În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi“, juriul a desemnat câştigătorii.

Fundaţia Baylor Marea-Neagră cu proiectul – Test Kool-t: cultura testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul Constanţa şi Fundaţia Fantasio Constanţa cu proiectul – Identitatea neamului prin tradiţie şi obiceiuri sunt câştigătorii concursului.
Cele două granturi acordate sunt în valoare  63.000 lei fiecare.

La nivelul oraşului Constanţa, în cadrul programului Heineken pentru Comunităţi s-au înscris 11 proiecte din partea a 11 organizaţii nonguvernamentale cu sediul în oraşul Constanţa. În ceea ce priveşte proiectele înscrise, 9 din 11 sunt mixte de tipul social combinat cu mediu, cultură sau turism, un proiect este exclusiv de mediu, iar unul exclusiv pe dezvoltare comunitară.

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite