Declaraţiile 112 se vor depune numai în format electronic

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Termenul limită până la care formularul 112 - „Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate“ a fost depus pe suport de hârtie a fost 25 iulie.

Din luna august, contribuabilii persoane fizice şi juridice care au calitatea de angajator sau entităţi asimilate angajatorului, vor completa şi depune formularul 112 - „Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate“, numai prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, pe portalul e-România, nemaifiind acceptat formatul pe suport de hârtie.

Pentru depunerea declaraţiei online, angajatorii trebuie să deţină un certificat calificat, eliberat în condiţiile Legii nr.455/2001 privind semnătura electronică sau să  împuternicească persoane care deţin acest certificat.

Certificatul obţinut trebuie înregistrat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală la secţiunea „Declaraţii electronice“.
După verificarea documentelor, solicitantului i se transmite un e-mail prin care i se confirmă dreptul de utilizare a serviciului de depunere on-line a declaraţiilor fiscale.

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite