Constanţa: Programul Remat salvează vânzările de maşini noi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Clienţii preferă automobilele din clasele de lux
Clienţii preferă automobilele din clasele de lux

Clienţii „de criză“ caută maşinile noi din clasele de lux sau pe cele second - hand, cumpărate fără intermediari.

Complexul auto Kamsas din Constanţa reuşeşte să se menţină pe piaţă graţie programului Remat. Chiar şi aşa, numărul maşinilor noi vândute este mai mic cu 25 la sută faţă de anul trecut.

„Vânzările au scăzut cu un sfert în comparaţie cu anul 2009, pe care noi l-am considerat un an prost. Mărcile de volum, respectiv Opel şi Chevrolet, sunt cele la care am avut cele mai slabe vânzări“, a declarat Mihai Ocheşel, director de vânzări al complexului.

Clienţi speriaţi

Dealerii de vânzări dau vina pe criză pentru volumul mic de vânzări. „Criza, maşinile second hand şi faptul că băncile şi-au schimbat politica îi descurajează pe oameni“, este de părere Mihai Ocheşel.

„Potenţialii clienţi sunt speriaţi şi din acest motiv nu se încumetă să facă un împrumut pentru a-şi cumpăra o maşină“, a completat directorul de la Kamsas.

Această situaţie nu este însă valabilă în cazul tuturor mărcilor de maşini. Automobilele de lux se vând la fel de bine. „Marca Volvo a înregistrat scăderi foarte mici în vânzări.

Modele acestei maşini se adresează altui segment“, explică Ocheşel. El spune că oamenii de afaceri şi cei care dispun de mai mulţi bani aleg un astfel de automobil. „Pe ei criza nu i-a afectat, iar când un astfel de om îşi propune să-şi cumpere un automobil alege mărcile scumpe“, crede directorul de vânzări.

Citiţi mai multe în !

image
Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite