Constanţa: Afacere de criză: mămici cu blog de haine second-hand

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Îmbrăcămintea pe care prichindeii nu o mai poartă este „aşezată“ cu grijă pe rafturile virtuale ale magazinelor online. Accesoriile şi articolele de vestimentaţie ale mămicilor ajung şi ele pe blog. Uneori, afaceristele acceptă şi schimburile de produse.

Nevoia de bani şi timpul liber de care se bucură în concediul maternal a îndemnat câteva mămici din Constanţa să devină afaceriste. Mămicile se consultă în privinţa noilor tendinţe în materie de hăinuţe şi găsesc împreună soluţii pentru ca fiecare afacere să se dezvolte rapid.

Şi-a folosit timpul liber


Cristina (30 de ani) a început să posteze în luna decembrie a anului trecut, la două luni după naşterea fiicei sale, Sara Elena. „Zăpada zăcea în grădina casei, iar eu nu puteam să ies afară. Fetiţa mea este foarte cuminte şi m-a lăsat să mă ocup şi de afacere“, îşi aminteşte Cristina.
Ea spune că a folosit timpul liber de care îl avea pentru a „cotrobăi“ în blog-urile prietenelor sale, pentru a fi la curent cu „bursa hăinuţelor“. „Mi-am spus că trebuie să fiu productivă. Crescutul copilului îmi lua destul de mult timp, însă nu am vrut să mă limitez doar la asta“, declară Cristina, care s-a hotărât să colinde spaţiul virtual, în căutarea altor mămici - afaceriste.

O idee în zori
Într-o dimineaţă a deschis şifonierul, a scos toate hăinuţele şi le-a sortat. „Îmi aduc aminte că era ora 5.00, tocmai adormise fiica mea“, rememorează Cristina. A încropit un blog şi a ales un nume pentru viitoarea sa afacere - „La vie en rose“. Tânăra mămică spune că nu câştigă foarte mulţi bani de pe urma afacerii cu hăinuţe. „Este un hobby, iar cu banii obţinuţi de pe urma vânzării hainelor, cumpăr la rândul meu pentru copilul meu“, mărturiseşte mămica. 

Dulapul Cătălinei

Cătălina (34 de ani) este proprietara „Dulapului cu minuni“. De un an şi jumătate, reuşeşte să atragă tot mai multe cliente. „Preţurile de «bun-simţ» şi seriozitatea sunt cele mai bune recomandări“, crede Cătălina. Ea a început afacerea cu hăinuţele fetiţei sale Cleopatra. „Copiii cresc foarte repede şi se întâmplă deseori să nu apuce să poarte hăinuţele noi“, explică mămica. Ea spune că preferă să vândă lucruşoarele micuţei sau hainele şi accesoriile pe care ea însăşi nu le mai poartă, iar cu banii astfel obţinuţi cumpără alte hăinuţe pentru Cleopatra.

Citeşte în Adevărul de Seară ce cadouri primesc clientele fidele!


Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite