Uleiul de nuci şi fructele Goji, cele mai căutate la târgul „Produs de Cluj”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Timp de trei zile, parcarea de la Cora va găzdui târgul "Produs de Cluj".
Timp de trei zile, parcarea de la Cora va găzdui târgul "Produs de Cluj".

Prima ediţie a târgului „Produs de Cluj", organizat de Consiliul Judeţean, a adus în parcarea hipermarketului Cora, la sfârşitul acestei săptămâni, 124 de producători.

Clujenii s-au înghesuit să guste sau să cumpere produsele expozanţilor, spun reprezentanţii Consiliului Judeţean. „S-au înregistrat cantităţi foarte mari de produse vândute. În doar trei zile am vândut 30.000 de tichete de tombolă şi 25 de tone de legume. Cele mai vândute fructe au fost Goji ", a declarat Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj. Cel mai apreciat produs a fost uleiul de nuci obţinut prin presare la rece.  La târg, clujenii au putut achiziţiona şi încălţăminte de Clujana, cosmetice de la Farmec, brânza de Năsal sau ceapă de Turda. Berea Ursus, produsele Apicola şi cele de la Prodvinalco nu au lipsit nici ele de la standurile de la Cora. 

Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj a  anunţat că doreşte să extindă în întreg judeţul campania de promovare a produselor de Cluj sub sloganul „Cumpără un produs de Cluj pentru a crea un loc de muncă". „La ediţiile următoare ne vom muta la Dej sau la Turda şi chiar în afara judeţului, în Bistriţa, pentru a vedea cum sunt percepute produsele noastre", a explicat Tişe.

Bugetul pentru organizarea primului târg „Produs de Cluj" s-a ridicat la aproximativ 100.000 de lei, iar bugetul total pentru anul acesta ajunge la 500.000 de lei.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite