Te-ai blocat în lift? Mută-te la casă!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un clujean a reclamat la Protecţia Consumatorilor atitudinea celui care ar fi trebuit să intervină pentru a-l scoate din liftul în care s-a blocat. După ce s-a izbit, susţine reclamantul, de replicile ironice ale reprezentantului firmei care administrează liftul în care s-a blocat, acesta a fost nevoit să ceară ajutor prin 112.

Incidentul s-a petrecut într-un bloc de pe strada Fabricii. „Mă grăbeam, era dimineaţă. Ne-am blocat între etaje. Am sunat la numărul de telefon afişat în cabina liftului, pentru a cere ajutor. Omul de la celălalt capăt al firului a început să ne pună întrebări care nu-şi aveau sensul", arată Andrei I. (24 de ani), cel care a depus sesizarea la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. „Am sunat, am dat adresa, scara, etajul. M-a întrebat ce am făcut de ne-am blocat. Păi, cum să întrebi aşa ceva?", continuă Andrei I.

Apel la 112

După o a doua convorbire telefonică cu cel care a răspuns la apel, însuşi administratorul firmei Romascens Serv, când cei doi blocaţi au fost ameninţaţi că vor fi lăsaţi în lift până seara, aceştia au sunat la 112, pentru a cere ajutor. „Domnul de la firmă mi-a spus inclusiv să-mi cumpăr casă, dacă nu-mi convine", adaugă clujeanul.

La faţa locului a sosit un echipaj de pompieri, la scurt timp după efectuarea apelului de urgenţă. În acelaşi timp a ajuns şi omul responsabil de astfel de intervenţii, angajat al Romascens Serv - firmă care administrează, în prezent, 39 de lifturi din municipiu. Cei doi tineri blocaţi în lift au fost, în cele din urmă, eliberaţi.

„Vreau să-şi ceară scuze!"

Patronul firmei Romascens Serv, Roman Petruş, neagă acuzaţiile care i se aduc. „Poate că am ridicat puţin tonul, dar unul dintre cei doi oameni blocaţi striga de abia auzeam în receptor. A trebuit să cer adresa, scara, etajul, altfel cum să îi ajut?", se scuză Petruş. Potrivit acestuia, la firmă primeşte, în medie, două - trei solicitări pe lună, pe care legea spune că trebuie să le rezolve în maximum o oră. „Omul de la intervenţii a ajuns repede pe strada Fabricii. Niciodată nu am avut probleme cu acel lift, în peste 20 de ani. Este clar că cei doi nu au folosit corespunzător instalaţia", concluzionează Roman Petruş.

Cel care a depus sesizarea la Protecţia Consumatorilor susţine că nu are nicio pretenţie, în afară de scuzele pe care vrea să le audă de la patronul recalcitrant. „Scuze? Pentru ce să-mi cer scuze? Am vorbit mai răstit, recunosc, dar asta pentru că nu am reuşit să mă fac înţeles", este replica lui Roman Petruş.

Potrivit şefului de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj, Mircea Radu, dacă se va dovedi, în urma cercetărilor, că patronul societăţii s-a comportat inadecvat, acesta riscă o amendă între 2.000 şi 20.000 de lei.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite